Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ISSN 2223-4551


Випуск №3(29)/2017

 

ЗМІСТ

 

Розділ І

Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції
«РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ»
(19-20 жовтня 2017 року, м. Запоріжжя)

Антоненко О.В. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ) Запровадження компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання в сфері природничо-математичної освіти.
Антонченко М.О. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Використання експертних систем для формування якісних знань учнів з природничо-математичних дисциплін.
Атаманчук О.М. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м.Мелітополь). Контроль успішності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Бабкова О.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Актуалізація механізмів об’єктивізації педагогічного оцінювання/самооцінювання шляхом створення рефлексивного середовища.
Балабанова В.В. Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя). Використання хмарних сервісів у навчанні.
Бєльчев П.В. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м.Мелітополь). Дидактичний потенціал QR кодів у професійній підготовці магістрів математики.
Бражко О.А., Завгородній М.П., Перетятько В.В. Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя). Використання комп’ютерних програм у викладанні хімічних дисциплін у Запорізькому національному університеті.
Васильченко Л.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка вчителів до роботи в умовах реформування освіти в системі ППО.
Веселова М.В. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ), Люсай О.В. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ). Проектна та квест технології як засіб розвитку ключових компетентностей учнів при вивченні хімії.
Гвоздьова Л.А. Комиш-Зорянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Комиш-Зорянської селищної ради Більмацького району Запорізької області (Україна, Запорізька обл., смт.Комиш-Зоря). Технологія проблемного навчання.
Грабовський П.П. КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР (Україна, м. Житомир). Google Classroom як засіб організації хмаро орієнтованого навчального середовища.
Гребінь С.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Перспективи розвитку природничої освіти в початкових класах нової української школи.
Гусєва Н.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Кабінет біології як ефективне середовище підвищення якості біологічної освіти.
Дем’янчук О.О. КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР (Україна, м. Житомир). Наукові підходи професійного становлення сучасного педагога.
Дехтяренко С. Г. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Жандарова Л.Б. Токмацька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 імені Олексія Миколайовича Кота Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак), Скворцова Л.О. Токмацька загальноосвітня школа I -III ступенів №5. Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак). ІКТ і комп’ютерне тестування в навчальному процесі.
Дехтяренко С.Г. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя), Сизоненко Г.І. КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Екологічна культура як важливий елемент розвитку особистості.
Дехтяренко С.Г. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Ясінська Н.В. Енергодарський НВК №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування предметних компетенцій при вивчені хімії в умовах профільного навчання засобами соціальних сервісів та мереж.
Едель М.Г. КЗ «Запорізький обласний центр НТТУМ «Грані» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження stem-освіти в запорізькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді «Грані».
Колос К.Р. КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР (Україна, м. Житомир). Підвищення кваліфікації в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти як пріоритетна компонента освіти впродовж життя.
Кононенко Н.О. Запорізький багатопрофільний ліцей «Перспектива» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Формування екологічної компетентності учнів шляхом інтеграції предметів природничого профілю.
Константинова С.В. Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Математика + ІКТ = можливість творчо мислити та розвиватися.
Корж О.П. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Наскрізний екологічний компонент біологічної освіти у ЗНЗ.
Кортес Х.І. Заслужений Автономний університет Пуебло (Мексика, м. Пуебло), Алєксєєва Г.М., Кравченко Н.В. Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Software tools for optimization training content.
Кочерга Є.В. Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області (Україна, м.Дніпро). Складання ментальної карти при вивченні питання про вплив екологічних процесів на здоров’я особистості.
Кравець Т.І. КЗ «Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» ЗОР (Україна, Запоріжжя). Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики.
Кравець Т.І. «Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» ЗОР (Україна, Запоріжжя), Куринська Т.С. КЗ Мелітопольська гімназія №5 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м.Мелітополь). Рекомендації з використання Інтернет-ресурсів для підтримки уроків фізики за програмою 8-го класу (за новим Державним стандартом).
Курдюмова І.П. Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Розвиток креативного мислення учнів шляхом впровадження продуктивної технології навчання на уроках фізики.
Куц Н.І. Бердянська гімназія № 3 «Сузір’я» Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ). Особливості впровадження технології критичного мислення в навчальний процес.
Лабудько С. П. КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» СОР (Україна, м. Суми). STЕM-освіта як інноваційний підхід до розвитку природничо-математичної освіти.
Лейбович А.В. Приватний комплекс безперервної освіти «Школа«ЕйдоС» (Україна, м. Запоріжжя). Особливості викладання математики в профільних класах.
Лєвіна Н.В., Ритова І.М. Позашкільний навчальний заклад «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Політ» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Якісна модерація проекту «Корисні STREAM-канікули» - крок до впровадження STREAM-освіти.
Лівик Т. С. Більмацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Більмацької районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область, смт Більмак). Використання дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
Лісічкіна В.М. Запорізька спеціалізована школа № 72 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Технологія змішаного навчання.
Малютіна Н.О. КЗ «Мелітопольське училище культури» ЗОР (Україна, м. Мелітополь). Активізація пізнавальної діяльності студентів на заняттях біології.
Марченко Т.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Науково-дослідницька діяльність як засіб активізаціїї пізнавальних інтересів учнів.
Нестеренко В.М. КЗ «Веселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» Веселівської селищної ради (Україна, Запорізька обл., смт.Веселе). Використання інтернет-сервісу LEARNINGAPPS.ORG у розробці інтерактивних вправ для вивчення географії.
Омельянчик Л.О., Генчева В.І. Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя). Підвищення якості підготовки студентів зі спеціальності «Хімія» за допомогою платформи «Moodle».
Павленко А.І. КВНЗ «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Нова українська школа і якісне оновлення природничо-математичної освіти.
Павленко О.М. ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти» (Україна, м.Запоріжжя). Використання інтелект-карт на уроках хімії та біології.
Писанко І. В. КНМУ «Запорізький методичний кабінет» ЗРР ЗО (Україна, смт. Балабине), Касьянова О. Ю. Балабинський НВК школа І-Ш ступенів - гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, смт Балабине). Використання хмарних технологій в роботі районної методичної комісії вчителів фізики.
Поливанюк О.М. Запорізький ліцей № 34 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Якість шкільної освіти: чинники впливу.
Савіч І.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Тренінгові технології як один із шляхів формування екологічної компетентності особистості.
Склярова І.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичний аспект можливостей застосування мультимедіа технологій у викладанні математики.
Склярова І.О. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Михайлова І.В. Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Якість розвитку знань учнів: критерії та показники.
Таблер Т.І. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м.Мелітополь). Сертифіковані курси «Педагогічний програмний засіб «Конструктор інтерактивних плакатів».
Терещенко Н. М. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ). Використання ІКТ на уроках природничо-математичного циклу як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів.
Шарабарова С.С. Енергодарський НВК №5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування самоосвітньої компетентності учнів при вивченні біології засобами ІКТ.

Розділ ІІ

Теоретичні та методичні аспекти викладання предметів

Горєлова А.М. Запорізький класичний ліцей (Україна, м.Запоріжжя). Розвиток естетичних здібностей учнів засобами театрального мистецтва.
Іванов С.А КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). NGSS – концептуальна основа STEM-освіти
Король Д.В. КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» (Україна, Запорізька область, смт. Веселе), Лісіцин В.В. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Використання елементів дистанційної освіти в процесі урочного та позаурочного вивчення історії.
Секиринський Д.О. Запорізький багатопрофільний ліцей «Перспектива» (Україна, м.Запоріжжя), Ушакова Г.Р. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Формування національної ідентичності засобами шкільної історичної освіти.
Сова Т. І. Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Сутність соціокультурного та лінгвокраїнознавчого компонентів при вивченні іноземної мови.
Тішкіна І.А. Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м.Запоріжжя). Оптимальні форми і методи роботи з обдарованими дітьми в умовах групового уроку музики.
Шевченко Т.М. Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району (Україна, Запорізька область, смт Балабине). Перші кроки впровадження хмарних технологій на уроках математики Балабинського НВК "Престиж" Запорізького району Запорізької області.

 

 
Грудень 2017

Контактна інформація: zoippo@gmail.ru
69035 м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57-А
тел. (0612) 346-711, 347-612 укр./рус.

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ www.nbuv.gov.ua
© ЗОІППО 2017 р.