Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ISSN 2223-4551


Випуск №1(30)/2018

 

ЗМІСТ

 

 

Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
«ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ»
(3-4 квітня 2018 року, м. Запоріжжя)

Афанасьєва Т.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Арт-педагогіка як інноваційна технологія в реалізації інклюзивної освіти.
Байдик В.В., Луганський обласний інститут післядипломної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк). Система роботи Луганського ОІППО щодо формування готовності педагогічних працівників до впровадження інклюзивного навчання в умовах реформування освіти.
Барліт О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Барліт А.Ю., Кравченко І.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Необхідність створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі.
Бондаренко З.П., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Упровадження наставництва в інклюзивному середовищі закладів вищої освіти.
Гребінь С.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Проблема інклюзивної освіти: підходи та світовий досвід.
Дерманська Л., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Сучасні технології навчання та виховання дітей з особливими потребами.
Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Жандарова Л.Б., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 (Україна, Запорізька обл., м. Токмак); Скворцова Л.О., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 (Україна, Запорізька область, м. Токмак). Інклюзивна освіта як основна модель навчання дітей з особливими потребами.
Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР; Бокоч Л.Б., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Бердянської міської ради Запорізької області; Куц Н.І., Бердянська гімназія №3 «Сузір’я» Бердянської міської ради Запорізької області. Використання сучасних технологій навчання та виховання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах.
Другова І.Б., Лапшина І.С., методичний кабінет ТВО Вознесенівського району (Україна, м. Запоріжжя). Супровід професійного розвитку педагогів в умовах запровадження інклюзивної освіти в діяльність загальноосвітніх та дошкільних закладів району.
Дьяченко А.В. Запорізький навчально-виховний комплекс № 90 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування соціальної компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору.
Журавська Н.С., Діхтяренко Л.В., Шкіринець А.Ю., Національний університет біоресурсів і природокористування України (Україна, м. Київ). Децентралізація у сфері освіти: сучасний стан.
Захарчук Т.М., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Проблеми дітей з особливими освітніми потребами.
Іващенко Н.В., відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Миколаївської міської ради Слов’янського району (Україна, Донецька область, м. Миколаївка). Проблеми й перспективи реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Казачінер О.С., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Зарубіжний досвід підготовки вчителів до реалізації завдань інклюзивної освіти в сучасних умовах.
Кириченко Н.В., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування свідомого ставлення до свого здоров'я у глухих дітей.
Кобзєва І.М., КВНЗ «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради (Україна, м. Дніпро); Переворська О.І., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Щодо нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти дітей.
Козакова О.В., Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» (Україна, м. Запоріжжя). Формування дочислових уявлень у дітей із синдромом Дауна.
Колесник Т.А., Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія «Інтелект» (Україна, Запорізька область, смт Кушугум). Реалізація інклюзивного навчання в умовах широкої педагогічної співпраці.
Копитін І.В., Запорізький міськрайонний відділ Південно-Східного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України (Україна, м. Запоріжжя). Методологічне мислення педагога інклюзивного закладу.
Коробов Є.Т., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Лінгвістичні причини нерозуміння навчальної інформації.
Кравченко Г.Ю., Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця (Україна, м Харків). Роль директора школи як лідера з питань сприяння прийняття інклюзивного підходу усіма членами педагогічного колективу.
Кривоніс А., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Сучасні технології в навчанні і вихованні дітей з особливими потребами.
Кучай А.І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Упровадження фахівцями з інклюзивної освіти – інтерактивних технологій навчання дітей особливими потребами.
Лимар В.І., Курачанська В.Л., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інклюзивна освіта: методичні та психологічні аспекти.
Литвин І.М., Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Черкаської обласної ради» (Україна, м. Черкаси). Використання нетворкінгу у корекціно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення.
Любченко І.І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Інклюзивна освіта: українські реалії.
Марченко Т.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Технології візуалізації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Нечипоренко В.В., Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія (Україна, м. Запоріжжя). Створення інклюзивного освітнього простору в умовах Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії.
Очеретнюк Т.Л., інклюзивно-ресурсний центр по Олександрівському району (Україна, м. Запоріжжя). Роль інклюзивно-ресурсних центрів в забезпечені права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Поваліхіна Л.Х., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Управлінський аспект реалізації інклюзивного навчання на іі ступені загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду роботи Енергодарської ЗОШ №4).
Пономаренко І. В., Тихонова І. В., Херсонська загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 34 Херсонської міської ради (Україна, м. Херсон). Інклюзивна форма навчання – сучасність корекційної освіти.
Портницька Н.Ф., Тичина І.М., Житомирський державний університет ім. Івана Франка (Україна, м. Житомир). До проблеми організації психологічного супроводу на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти.
Приходько Т.П., Кавецька М.О., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування соціально-побутових умінь у дітей з помірною розумовою відсталістю.
Приходько Т.П., Ломовицька Ю.І., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Унормування девіантної поведінки у молодших школярів із розумовою відсталістю в умовах спеціалізованого закладу.
Приходько Т.П., Надтока К.О., Переславська І.О., Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). Формування творчої особистості дитини молодшого шкільного віку з аутизмом.
Приходько Т.П., Селіванова А.С., Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпро). До проблеми подолання дизорфографії в учнів з тяжкими порушеннями мовлення.
Сироватко О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Командний підхід щодо психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Тандура Г.О., Запорізький навчально-виховний комплекс №19 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування методичної готовності закладу освіти до впровадження інклюзивної освіти.
Тищенко О.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Правова компетентність вчителя як складова інклюзивної освіти.
Тітаренко І.С., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Теоретико-методологічні засади розвитку інклюзивної освіти.
Турій Т.П., Новогорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради (Україна, Запорізька область). Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Федорова Л.М., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Основні напрямки соціально-педагогічної підтримки сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами.
Чайка А.С., Бердянська загальноосвітня школа №13 (Україна, м. Бердянськ). Інклюзивна освіта – шлях до повноцінної соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.
Чемодурова Ю.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічні аспекти проблеми впровадження інклюзивної освіти.
Чепак Т.В., КЗ «Молочанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР (Україна, м. Молочанськ). Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти.
Шведе С.Е., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Навчально-виховний процес в класах з інклюзивним навчанням.
Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка педагогічних кадрів для реалізації інклюзивного навчання.
Шляхова В.В., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька область). Формування професійно-особистісних якостей майбутнього вчителя фізичного виховання.
Шляховий Д.О., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька область). Корекційна спрямованість та впровадження інноваційних технологій під час навчання дітей з особливими потребами.
Щербяк Ю.А., Тернопільський національний економічний університет (Україна, м. Тернопіль). Соціально-педагогічні умови інтеграції студентів з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ.
Юдіна О.В., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна, м. Херсон). Науково-методичний супровід інклюзивної освіти в Херсонській області.
Яковишин Р.Я., Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Тернопіль). Сутність інклюзивної освіти і стан її впровадження в Україні.

 

 
Травень 2018

Контактна інформація: zoippo.zp.ua@gmail.com 
69035 м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57-А
тел.  (061)222-25-84 

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ www.nbuv.gov.ua
© ЗОІППО 2018 р.