Афанасьєва Т.О., |
Проблема модернізації змісту професійної освіти: компетентністний аспект. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Бабко Т.М., | Управління професійним саморозвитком педагога профільної школи. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Бабкова О.О., | Вимірювання навчальних досягнень учнів як компонент оцінювальної діяльності учителя. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Байбекова Н.Р. . | Готовність майбутніх психологів до консультативної роботи у вищих навчальних закладах | Харківський національний педагогічний університ ім. Г.С.Сковороди (Україна, м.Харків) |
Бондарева Л.Б., | Музыкотерапия как метод коррекции эмоциональной сферы беременных женщин. | Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). |
Бондаренко Р.М., | Психологічні особливості підготовки психологів до роботи з дітьми аутистичного спектру | Хортицький національній навчально-реабілітаційний багатопрофільній центр (Україна, Запоріжжя). |
Бондаренко З.П. , Продан Є.О., Бондаренко Я.І. | Проблеми інклюзивного навчання студентів у інтегрованому освітньому просторі | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Бондаренко З.П. | Модель формуваннясоціальної зрілості особистості у процесі її навчання, виховання і розвитку | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Бочелюк В.В. | , Соціально-психологічні особливості насилля у закладах освіти. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Булах М.Ю. | Інноваційніпідходи і технології у сучасному освітньому менеджменті | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Бура О.Б., . | Зміст соціально-педагогічної корекції гіперактивної поведінки молодших школярів. | Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 (Україна, м. Запоріжжя) |
Водолазська Т.В., Гавриш Р.Л., | Евалюація як технологічна інновація в освітньому менеджменті. | Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (Україна, м. Полтава). |
Волошина Т.А. | Комплексная оценка соматического здоровья учащихся начальных классов с особенностями психофизического развития | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) |
ВолошенкоО.В., | Деякі аспекти осучаснення післядипломної педагогічної освіти. | Черкаський обласний інститут пыслядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Черкаси). |
Волярська О.С., | Психолого-педагогічний супровід післядипломної підготовки керівників закладів освіти. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Галумова Е.А., | Особенности эмоционального развития детей с аутизмом. | Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). |
Гонтар М. Г. | Життєва компетентністьяк детермінанта розвитку особистості підлітка | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Гуменный А.Д., | Развитие уровня информационной культуры руководителей ПТУЗ в открытом информационно-образовательном пространстве ПТО. | Институт профессионально-технического образования НАПН Украины (Украина, г. Киев). |
Губа Н.О., | Розвиток професійної компетентності майбутніх психологів у процесі навчання у ВНЗ. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Гура Т.Є., | Емпіричне дослідження професійного мислення практичних психологів: методичне забезпечення. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Донченко І.А. | Розвиток професійної самосвідомості засобами розвивальноїпсиходіагностики | Класичний приватний університет |
Дрожжина Т.В., | Використання андрагогічних принципів в післядипломній освіті педагогів | КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). . |
Заворотна Я.В., Шабанова Т.С., | Факторно-критеріальна модель інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. | Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). |
Зарицька В.В., | Особливості розвитку емоційного інтелекту суб’єктів навчального процесу. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Кідалова Н.О., | Проект «Profуспіх: стратегія професійного вибору» | Управління освіти Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). |
Кільова О.А. | Професійно-педагогічна підготовка майбутніх викладачів у позааудиторній роботі у вищих навчальних закладах. | Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Козицька Г.В., | Проблеми визначення сутності професійного мислення. | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Козловська І.М., | Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу. | Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). |
Козловський Ю.М., | Особистісний підхід до суб’єктів наукової діяльності вищого навчального закладу. | Львівський інститут банківської справи УБС НБУ (Україна, м. Львів). |
Котелюх М.О. | Розвиток професійної етики майбутніх працівників міліції громадської безпеки засобами навчального тренінгу. | Харківський Національний університет внутрішніх справ (Україна, м. Харьків). |
Кравченко Г.Ю., | Використання адаптивного управління для забезпечення ефективної діяльності кафедри обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. | КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). |
Крамчанін В.М., | Управлінська культура керівників закладів освіти як психолого-педагогічний феномен. | Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 (Україна, м. Запоріжжя). |
Криволап О.Ю., | Управління процесом формування усвідомленої діяльності молодших школярів під час навчального процесу. | Запорізька загальноосвітня школа № 15 (Україна, м. Запоріжжя). |
Криворучко М.В., | Сучасне управління методичною роботою на рівні навчального закладу. | навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад–загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15» Смілянської міської ради (Україна, Черкаська область, м. Сміла). |
Кривых С.В. | Диверсификация высшего профессионального образования на примере профиля обучения «христианское искусство». | НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (г. Санкт-Петербург, Россия). |
Лазаренко В.І. | Психологічна допомога особистості:практика реалізації програми «здоровий спосіб життя» | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Лапшина І.С., | Дидактичне проектування електронного підручника у системі післядипломної педагогічної освіти. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Липкова А.В., | Психологические предпосылки вхождения подростков в субкультуры. | Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). |
Литвиненко І.С., | Підготвка майбутніх психологів до роботи з людьми похилого віку. | Миколаївский національний університет ім. В.О. Сухомлинського (Україна, м. Миколаїв). |
Лук’янова О.І., | Управління процесом формування позитивної мотивації до навчання студентів технічних спеціальностей. | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Лубяна К.А. | Врахування індивідуально-психологічнихособливостей дійтей, які займаються хореографічною творчістю | Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) |
Лупінович С.М. | Науково-методичніпідходи до планування корекційної роботи педагога в освітньому процесізагальноосвітньої школи | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) |
Лупінович К. С. | Роль батьків у залученні дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивний освітній простір | Науково - дослідницька лабораторія інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) |
Лупинович А. С. | Превентивные методы оценки адаптационных возможностей учащихся 7-8 классов школ-интернатов кфизической нагрузке | Детско-юношеская школа олимпийского резерва Смолевичского района Минской области (Беларусь, г. Минск) |
Мазурик І.О., | Ґендерні особливості рольових очікувань молоді стосовно майбутнього партнера у шлюбі молоді. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Майорчак Н.М., | Соціальні чинники формування брехливості у підлітків. | Львівський державний університет внутрішніх справ (Україна, м. Львів). |
Максимова О.П. | Особливості застосування кейс-методу у процесі формування готовності майбутніх економістів до аналітичної діяльності | Кіровоградський інститут комерції (Україна, м. Кіровоград). |
Меркулова Н.В., | Інтерактивні методи навчання як спосіб формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. | Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). |
Мінакова І.В. | Розвитокжиттєвих навичок як метод навчання здоровому способу життя й елементвисокоякісної освіти | КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) |
Могілевська В.М., | До питання про впровадження сучасних педагогічних технологій у позашкільній освіти. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Науменко М.П., Попкова Е.І., | Андрагогічні аспекти підготовки висококваліфікованих та конкурентоспроможніх фахівцівв на ринку праці. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Неткал Ф.О., | До проблеми дослідження професійної готовності майбутнього психолога до консультативної діяльності. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Нікітін О.Є., | Психологічні особливості наркозалежності, як прояв сімейної дисфункції. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). (Україна, м. Мелітополь). |
Нікулін С.Є . | Роль сюжетних картинок узасвоєнні змісту літературних текстів учнями молодших класів спеціальних шкілдля розумово відсталих дітей | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) |
Оксентюк Н.В. | Формування розвиненої особистості в сучасній освіті | Національний університет водного господарства та природокористування (НУВГП). (Україна, м. Рівне). |
Омельченко Я.Є., | Інтерактивні методи навчання у викладанні англійської мови студентам гуманітарних спеціальностей. | Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Павлова С.О., | Оцінка якості освітнього процесу як основної складовоїконкурентноздатності школи | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) |
Паливода Н.П., | Психологічні особливості дитячого горя. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Панов М.С., | Соціально-психологічні особливості формування правової культури осіб з особливими потребами. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Переверзєва О.В., | Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен у контексті інноваційного розвитку. | Дніпропетровськийнаціональний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Перцова Н.І., | Ефективність методу кейса у формуванні прогностичних умінь керівників шкіл в умовах післядипломної освіти. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Присяжнюк Ю.С., | Розвиток професійної компетентності вчителя - гуманітарія на засадах андрагогіки . | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Приходько І.П., | Державно-управлінські заходи по забезпеченню якості, відтворення і передачі знань у системі вищої освіти. | Дніпропетровський державний аграрний університет (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Приходько Т.П., | Діяльність освітнього керівництва по запровадженню європейської парадигми кредитно-трансферної системи у ВНЗ. | Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Ремез Н.Д., | Реалізація андрагогічних принципів навчання в процесі підготовки вчителів до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів. | Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти (Україна, м. Одеса). |
Русановська О.В., | Педагогічні умови формування гендерної культури студентів педагогічного коледжу. | навчально-виховний комплекс «Запорізька Січ» Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). |
Рязанцева З.А., Гурова С.Г., Сейсенбаєва О.А. | Особливості методичної роботи с педагогічним колективом у санаторній школі-інтернаті. | (Україна, м. Запоріжжя) Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7. |
Скірко Р.Л., | Фактори педагогічного впливу на формування соціальної компетентності практичних психологів в умовах післядипломної педагогічної освіти». | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Сироватко О.М., | Психологічне забезпеченняпрограми розвитку навчального закладу. | КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
Смирнова М.Є. | Андрагогічні основи навчання педагогічних працівників у процесі підвищення кваліфікації. | , Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). |
Сосницкий О.В., | Геніалізація національного виховання і освіти за допомогою універсалізації. | Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). |
Сухоставська Н.С., | Концептуальна модель формування готовності майбутніх фахівців філологічного напряму до педагогічної діяльності. | Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Сущенко Л.О., | Наукові підходи до організації професійно спрямованої дослідницької діяльності майбутніх педагогів. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Терно С.О., | Розвиток критичного мислення школярів як засіб виховання духовних цінностей на уроках історії. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Тушина О.Є., | Психологічнабезпека освітнього середовища як визначальний компонент збереження психічногоздоров’я та позитивного розвитку його учасників. | Мелітопольськийрайон, Новобогданівська ЗШ І-ІІІступенів (Україна, м.Мелітополь). |
Федосенко Е.В., | Духовно-нравственное воспитание детей и молодежи в условиях учреждений для детей-сирот (программа воспитания благочестия «От сердца к сердцу»). | НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (Россия, г.Санкт-Петербург). |
Чала Г.В., | Зміст роботи соціального педагога з впровадження сюжетно-рольових ігор в освітній процес дошкільного закладу. | загальноосвітній навчально-виховний комплекс №19 (Україна, м. Запоріжжя). |
Чемодурова Ю.М., . | Теоретичні основи дослідження особистісно-професійного розвитку практичного психолога. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) |
Черепєхіна О.А., | До проблеми піднесення професійного статусу психолога у фаховій підготовці майбутніх психологів. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Чернова К.М., | Сутність самоактуалізації особистості майбутнього менеджера. | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Шаляпина Т.А., | Управление информатизацией образования: куда идти. | Государственное бюджетное образовательное учреждение дополнительного профессионального образования (повышения квалификации) специалистов «Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования» (Россия, г. Санкт-Петербург). |
Шевченко О.А. | Пролегомени дослідження професійного розвитку педагога в умовах післядипломної освіти. | Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). |
Штуль С.Л. | , Управлінська компетентність керівника сучасної школи. | відділ освіти, молоді та спорту Михайлівської райдержадміністрації (Україна, Запорізька область). |
Щербакова Д.К., | Розвиток професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів. | Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). |
Якимович Т.Д., Козловська І.М. | Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу. | Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). |
Яцюк О.С., | Професійна компетенція викладача вищого навчального закладу: вимоги сучасності. | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна, м. Івано-Франківськ). |