Адамович І.В.
Навчально-методичний комплекс як засіб підвищення інформаційної компетентності педагогічних кадрів в післядипломній педагогічній освіті | Україна, м. Житомир, Житомирський ОІППО, методист
|
Александрова К.В., Романенко М.І., Біленький С.А.,
Рижов О.А.,
Іванькова Н.А.,
Шкода О.С.,
Іванченко Д.Г.,
Біленький О.С. Інтерактивна модель навчання – сучасна інновація в системі освіти
| Україна, м. Запоріжжя, Запорізький державний медичний університет
|
Алєксєєва Г.М.
Використання сучасних інноваційних технологій засобами програмної інженерії в процесі підготовки майбутніх фахівців | Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, к.п.н., старший викладач
|
Андрієнко О.В. Резерви якості уроку з математики в школі: використання мультимедіа | Україна, м.Запоріжжя, ЗЗОШ №5
|
Афукова Н.О.,
Дейниченко Г.В.
Діагностування рівня навчання студентів за допомогою комплексних контрольних робіт | Україна, м. Харків, Харківський державний університет харчування та торгівлі, к.т.н., доцент |
Ачкан В.В.,
Мороз К.І.
Деякі аспекти використання інноваційних технологій навчання в класах з поглибленим вивченням математики під час проведення елективних курсів | Україна, м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет
|
Бабійчук В.Г.
Дистанційне навчання – сучасна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників галузі «природознавство»
У системі післядипломної педагогічної освіти | Україна, м. Миколаїв, Миколаївський ОІППО
|
Бабкова О .О.
Моніторингові дослідження і їх місце в управлінні регіональною системою природничої освіти | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методист |
Барканов А.Б.
Павленко Л.П.
Шишкін Г.О.
Бінарні заняття з фізики в агротехнологічному коледжі
| 1)Україна, м. Бердянськ, ВПС «Бердянський коледж ТДАТУ»
2)Україна, м. Бердянськ, ВПС «Бердянський коледж ТДАТУ»
3)Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, к.п.н., доцент |
Барліт О.О.
Ціннісне сприйняття природи як сукупність етико-естетичних мотивацій в екологічному вихованні учнів | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Бехтер О.П.
Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики
| Україна, смт. Чернігівка Запорізької області, КЗ «Чернігівська загальноосвітня школа-інтернат» Запорізької обласної ради |
Бєльчев П.В.
Порівняльний аналіз дидактичного апарату традиційного та цифрового навчального посібника
| Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет
імені Богдана Хмельницького,
к.п.н., доцент |
Бєсова О.Г.
Медіаосвіта в формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя математики | Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет
імені Богдана Хмельницького |
Богданов І.Т.
Навчання фізики та спеціальним технічним дисциплінам: розвиток міжпредметних зв’язків | Україна, м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, д.п.н., професор |
Бондаренко В.П., Лазаренко В.І.
До питання про особливості виховання лідерів у студентських колективах: гендерний підхід | Україна, м. Дніпропетровськ, Дніпропетровський національний університет
імені Олеся Гончара
1)к.п.н., доцент;
2)к.соціол.н. |
Бондаренко Т.Н.
Проблемное обучение как средство восстановления
естественно-математического образования | Украина, Запорожская область, Гуляйпольский район, с. Успеновка,
Успеновская ООШ ІІ-ІІІ ступеней |
Ботгрос И.В..
Боканча В.Н.,
Французан Л.Г.
Концептуальная целостность образовательных стандартов дисциплин естественнонаучного цикла в Молдове | Молдова, г. Кишинев, Институт педагогических наук,
1) к.п.н., доцент
2) к.п.н., доцент
3) к.п.н., доцент |
Буякова Е.В.
Поэтапная мотивация к обучению, или как превратить работу на уроке из нудной обязанности в удовольствие как для учителя, так и для ученика? | Украина, г. Севастополь, Средняя вечерняя сменная общеобразовательная школа № 1 |
Васильченко Л.В.
Дидактичні можливості комп’ютерних комунікацій – основа дидактичної моделі підвищення кваліфікації педагогів за дистанційною формою | Запорізький обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти,
к.п.н., доцент
|
Веліховська А.Б.
Організаційно-методичні умови формування творчого потенціалу вчителів математики через діяльність у педагогічних інтернет-спільнотах | Україна, м. Миколаїв, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к.п.н., доцент
|
Величко Е.В.
Участие в заочном конкурсе как способ повышения
Квалификации учителей математики | Украина, г. Мелитополь, Таврический государственный агротехнологический
университет |
Волошенко О.В.
Організаційно-методичні основи забезпечення якості сучасної природничо-математичної освіти | Україна, м.Черкаси, Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, к.п.н., доцент |
Волярська О.С.
Інтерактивні методи навчання керівників закладів освіти
| Україна, м. Запоріжжя, Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічний освіти» Запорізької обласної ради, к.п.н., доцент |
Воротникова І.П.
Професійні мережі для професійного розвитку
Вчителів природничо-математичних дисциплін | Україна, м. Луганськ, Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, завідувач кафедри |
Ворушилова І.І.
Методи та прийоми активізації творчого мислення старшокласників на уроках математики з комп’ютерним супроводом | Україна, Запорізька область, Кушугумській НВК «школа I-III ступенів –гімназія «Інтелект»
|
Гашенко І.О.,
Савіч І.О.
Тренінгові технології як фактор формування екологічної компетентності суб’єктів освітнього простору | Україна, м. Запоріжжя, КЗ Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР
1)к.п.н., доцент;
2)методист. |
Гвоздьова Л.А.
Використання інноваційних технологій при вивченні біології
| Україна, с. Комиш-Зоря Куйбишевського району Запорізької області,
Комиш-Зорянська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Гильмиярова С.Г.,
Хасанов М.Ф.,
Хасанова А.Я.
Проектная деятельность учащихся при изучении естественнонаучных дисциплин
| Россия, г.Уфа,
Башкирский государственный педагогический университет имени М. Акмуллы
1)д.п.н., профессор; 2)учитель ЗОШ с.Шамонино Уфимского района; 3)аспирант. |
Голованова Т.П.
Підготовка майбутніх викладачів математики до позакласної роботи з математики | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький національний університет, к.п.н., доцент
|
Головко М.В.,
Головко С.Г.
Управління якістю природничо-математичної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій | Україна, м.Київ, Інститут педагогіки НАП України
1) к.п.н., доцент
к.п.н., доцент |
Гридчина Т.И.
Совершенствование внеклассной и внеурочной работы как средство развития исследовательской деятельности ученика | Украина, г. Севастополь, Общеобразовательная І-ІІІ ступеней школа №17
|
Давиденко А.А.
Експериментальні дослідження учнів у процесі навчання фізики
| Україна, м. Чернігів, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського, д.п.н., професор |
Даценко (Кенєва) І.П. 1, Лозовенко О.А. 2,
Мінаєв Ю.П.1
Вплив математичної підготовки до зно з фізики на успіхи в подальшому навчанні на фізичному факультеті
| 1 Україна, Запоріжжя, Запорізький національний університет, асистент
2 Україна, Запоріжжя, Запорізький національний технічний університет, к.п.н., доцент
3 Україна, Запоріжжя, Запорізький національний університет, к.ф-м.н, доцент |
Дейниченко Г.В.,
Дмитревський Д.В.,
Червоний В.М.
Застосування дистанційних технологій навчання студентів технологічних університетів | Україна, м. Харків, Харківський державний університет харчування та торгівлі
1)д.т.н., професор; 2) викладач; 3)викладач |
Дехтяренко С.Г.,
Корж О.П.
Контроль якості знань та компетентності школярів
1) | Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР,
Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет, к.б.н., доцент |
Донець І.М.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтернет-ресурсів для підвищення якості хімічної освіти в школі | Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Костянтинівка, Костянтинівський ліцей «Ерудит» Мелітопольської районної ради |
Драчева И.А.,
Ершова Т.Г.
Реализация межпредметных связей при изучении
Высшей математике в техническом вузе | Украина, г. Керчь,
Керченский государственный морской технологический університет |
Єгорова С.М.
Попова Т.М.
Проектування навчання майбутніх судноводіїв у відповідності з національною рамкою кваліфікацій
| 1) Україна, м. Керч, Керченський державний морський технологічний університет, ст. викладач,
2) Україна, м. Керч, Керченський державний морський технологічний університет,д.п.н., професор |
Завгородній М.П., Омельянчик Л.О.
Використання програмного пакету chem office
У викладанні органічної хімії | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет
1)к.б.н., доцент;
2) д.фарм.н., професор |
Иванов С.А.
Роль информации в эволюции клетки
| Украина, г.Запорожье, Запорожский институт последипломного педагогического образования, к.т.н., доцент |
Ібрагімова А.С., Титаренко Н.Є.
Методичне забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «диференціальна геометрія»
| 1)Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, магістр
2)Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, ст. викладач |
Іваницький О.І. Трикомпонентна система мережевих
Інформаційно-комунікаційних комплексів
У професійній підготовці майбутнього вчителя фізики | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет, д.п.н., професор
|
Кабакова О.В.
Створення інтерактивного навчального середовища на уроках фізики в умовах компетентнісно спрямованої освіти | Україна, м. Енергодар, Енергодарський навчально-виховний комплекс №5
|
Карбашова Е.В. Современное состояние интегрированого подхода в биологии: проблемы и задачи
| Украина, Крым, г. Севастополь, Общеобразовательная школа I – III ступеней № 18 Севастопольского городского Совета |
Карнаушенко Ю.В.
Обучение студентов технологических специальностей экспериментальному исследованию процесса терморадиационной сушки дисперсных материалов | Украина, Г. Керчь,
Керченский государственный морской технологический университет, к.т.н., доцент
|
Касьянова О.Ю.
Використання комп’ютерних помічників при вивченні фізики | Україна, с. Балабине Запорізької області, Балабинський НВК «Престиж» |
Керестень І.С.,
Міс Й.
Стимулювання пізнавальної активності студентів у рамках інтерактивної програми
Інституту ім. Кароля естергазі «чарівна вежа» | Угорщина, м.Егер, інститут ім. Кароля Естергазі
|
Кожушкіна Т.Л.
Використання інноваційних педагогічних технологій
У сучасних умовах розвитку вищої освіти | Україна, м.Дніпропетровськ, Дніпропетровський транспортно-економічний коледж, викладач |
Корольова В.М.
Актуальні проблеми розвитку природничо-математичної освіти в сучасній школі
| Україна, м. Запоріжжя, Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 |
Костиніч О.С.
Технологія розробки електронного дидактичного засобу з фізичної оптики | Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет,
аспірант |
Кравець Т.І.
Досвід впровадження проблемного навчання засобами ІКТ на уроках фізики
| Україна, м.Запоріжжя
Комунальний заклад «Запорізький обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» Запорізької обласної ради |
Кунець Т.І.
Новий методичний підхід до вивчення теми "релятивістська механіка" | Україна, м.Запоріжжя, гімназія №12
|
Кутик О.М.
Школьний І.П.
Контрольно-аналітичний супровід формування екологічної компетентності учнів сільської школи
| 1. Україна, Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к.і.н., доцент.
2.Україна, Запорізька область, НВК «Дитячий садок ¬– ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Кам’янсько-Дніпровської міської ради |
Кутик О. М.
Танько С. Г.
Формування самоосвітньої компетентності вчителя в умовах запровадження природоорієнтовної діяльності школи
| 1.Україна, Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к.і.н., доцент
2.Україна, м. Камянка-Дніпровська Запорізької області, відділ освіти Кам’янсько-Дніпровської районної ради |
Лазаренко Л.В.
Педагогічна майстерність учителя як чинник розвитку творчої компетентності учня | Україна, Запорізька обл., м. Приморськ,
Приморський регіональний українсько-болгарський багатопрофільний ліцей |
Лейтар М.А.
Проблеми якості сучасної
природничо-математичної освіти | Україна, м.Дніпропетровськ, СЗШ № 97 імені П.І. Шкідченка
|
Лецюк І.З.
Передумови ефективного використання веб-сервісів
в інформаційно-комунікаційному середовищі
педагогічного коледжу | Україна, м.Запоріжжя, КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР, викладач
|
Литвинова С.Г.
Хмарні технології
Як засіб розбудови інноваційної школи
| Директор методичного центру інформаційних технологій в освіті, м.Київ, к.п.н. |
Лівик Т.С.
Проблеми формування хімічних знань школярів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | Україна, смт. Куйбишеве, Запорізької області Куйбишевська ЗОШ І-ІІІ ст.
|
Лісіна Л.О.
Оцінка якості курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Лук’янова О.І.
Особливості викладання психолого-педагогічних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний технічний університет, старший викладач
|
Лук'янчук Е.А.
У пошуках шляхів підвищення якості природничо-математичної освіти (за результатами анкетного опитування) | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький ОІППО, методист
|
Маслєннікова Д.Ю., Попова Т.М.
Позакласна работа з фізики:
навчальний вечір «склянка чаю та фізика» | Україна, м. Керч, Керченський державний морський технологічний університет
1) викладач;
2) д.п.н., професор |
Міс Й.
Інтерактивна програма «чарівна вежа»
Інституту імені кароля естергазі | Угорщина, м. Егер, Інститут імені Естергазі Кароля, викладач
|
Могілевська В.М.
Інтеграція шкільної та позашкільної освіти як один із кроків модернізації освітнього середовища | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к.соціол. н. |
Мошак С.П.
Условия эффективного использования инновационных педагогических технологий учителем математики | Украина, г. Запорожье, ГВУЗ «Запорожский национальный университет»
|
Муртазієв Е. Г.
Роль культурно-історичної складової у змісті сучасної природничо-математичної освіти
| Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, викладач |
Нестеренко О.В.
Готовність педагогів до застосування інформаційних технологій в процесі навчання учнів | Україна, Чернігівка, Чернігівська загальноосвітня школа-інтернат |
Нечепуренко О.Л.
Використання інформаційних технологій у навчанні хімії як засіб формування ключових компетентностей учнів | Україна, м. Запоріжжя, Запорізька гімназія № 46
|
Никоненко Н.В.
Застосування у навчальному процесі відео презентацій, створених студентами ВНЗ | Україна, м.Дніпропетровськ, Дніпропетровський національний університет
імені Олеся Гончара |
Новосад Н.В.
Актуальність вивчення молекулярної біології у підготовці майбутніх вчителів-біологів | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет, к.б.н.,доцент. |
Омельянчик Л.О.,
Перетятько В.В.,
Ткачук О.В. Методичні особливості навчання студентів-магістрів на біологічному факультеті | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет
1)д.фарм.н, професор;
2)к.п.н., доцент
3)викладач |
Онищенко С.В.
Забезпечення психолого – педагогічного супроводу учнів з початковим рівнем навчальних досягнень з математики | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький НВК «Основа»
|
Остапенко Т.М.
Використання сучасних інноваційних технологій в природничо-математичній освіті (mastertool та esb editor) | Україна, м. Запоріжжя, Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 95
|
Павленко А.І..
Задачний і компетентісний підходи у навчанні природничо-математичних дисциплін в школі | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, д.п.н., професор |
Павленко Є.І. Розвиток екологічної компетентності учнів на уроках фізики в школі | Україна, м.Запоріжжя, Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 |
Павлова С.О.
Про стан математичної освіти у цифрах і фактах (за результатами міжнародних, національних і регіональних моніторингових досліджень) | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький ОІППО, директор центру
|
Поляков В.С. Впровадження інформаційних технологій та мультимедійних засобів навчання у навчанні фізики | Україна, Веселе, Веселівська районна різнопрофільна гімназія Веселівської районної ради Запорізької області |
Понедько Т.Б.
Крамчаніна Р.М.
Використання дидактичних засобів у професійній підготовці вчителів математики | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький національний університет
Україна, м.Запоріжжя, ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 |
Приходько Т.П.,
Кучерява Т.Г.,
Ярова Є.В.
Перспективи розвитку сучасної корекційної освіти
у вищій школі
| Україна, м.Дніпропетровськ, Дніпропетровський національний університет
імені Олеся Гончара |
Прокопенко С.В.
Впровадження інтерактивних методів і прийомів навчання на уроках біології | Україна, м. Запоріжжя, Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 |
Проценко Л.Н.
Использование интерактивной доски на уроках биологии | Украина, г.Севастополь, Севастопольськая СОШ №27 |
Прудкий О.С. Фізичне мислення як психологічна та філософська категорія | Україна, м. Керч, Керченський державний морський технологічний університет, викладач |
Радиш О.Ю.
Експериментальна апробація розвитку навчального закладу в умовах ринку
| Україна с. Рожнів Івано-Франківської області, Рожнівський НВК «Гуцульщина»
імені Ф. Погребенника НаУКМА |
Растопчина О.М.
Якість розвитку знань студентів: критерії та показники
| Україна, м. Керч, Керченський державний морський технологічний університету |
Розлуцька Г.М,
Опачко М.В.
Формування інноваційного освітнього середовища під час підготовки сучасного вчителя | Україна, м. Ужгород, Ужгородський національний університет
1)к.п.н., доцент;
2)к.п.н., доцент. |
Розсохач С.О.
Становлення особистості засобами медіакультури | Україна, м. Запоріжжя, ЗЗШ №65 |
Романюк Л.В.,
Довбня В.В.
Аналіз якості шкільної природничо-математичної освіти в місті енергодарі запорізької області | Україна, м. Енергодар, управління освіти Енергодарської міської ради Запорізької області |
Сергієнко А.І.
Проектна діяльність як засіб формування компетентнісної особистості учня | Україна, м.Запоріжжя, Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №91 |
Сиваш Ю.О.
Використання інтерактивних технологій навчання на уроках фізики | Україна, Запорізька область, м. Пологи, Пологівська спеціалізована різнопрофільна школа №2 |
Склярова І. О.
Застосування комп’ютерно орієнтованих методів навчання в закладах післядипломної педагогічної освіти | Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к.п.н., доцент
|
Соколов Є.П. Доуниверситетская подготовка по физике в системе непрерывной подготовки инженерных кадров | Україна, м. Запоріжжя, Запорізький національний технічний університет, к.т.н., доцент
|
Сосницька Н.Л.
Структура сучасного шкільного підручника з фізики в контексті реалізації його змісту й дидактичних функцій | Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, д.п.н., професор
|
Староста В.І.,
Староста В.В.
Учебник химии ф. Гизе (к 200-летию издания)
| 1.Україна, м. Ужгород, Ужгородський національний університет, д.п.н., професор;
2. Ужгородський національний університет, інженер |
Столяревская А.Л.
Интеграция технологий в математическое образование
| Украина, г.Харьков, Восточноукраинский филиал международного Соломонова университета, к.п.н., |
Субота А.Ю.
Дидактична гра «тести» на уроках математики старшої школи | Україна, м. Запоріжжя, ДВНЗ «Запорізький національний університет» |
Таблер Т.І.
Сучасний дидактичний засіб – електронний інтерактивний плакат | Україна, м. Мелітополь, МДПУ ім. Б.Хмельницького, викладач
|
Харченко Ю.В.
Використання сучасних інноваційних технологій в природничо-математичній освіті | Україна, с.Розумівка Запорізької області, Розумівська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
Чемодурова Ю.М.
Професійна самосвідомість особистості та зміст її структурних компонентів
| Україна, м. Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, старший викладач |
Чоботок І.Ю.
Проектна технологія навчання як засіб формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький навчально – виховний комплекс №67
Запорізької міської ради |
Шебень В.,
Бирчак Я.
Школьная реформа в словацкой республике:
гуманизация физического образования | Словацька Республіка, м. Прешов, Прешівський університет,
к.п.н., доцент
к.н., професор |
Шевченко В.Л.
Електронні програмно-педагогічні засоби нового покоління - базові елементи інформаційної організаційно-педагогічної системи інформаційного суспільства | Україна, м.Київ, НТТУ КПІ
|
Шевченко О.А.
Інноваційні методи розвитку професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти | Україна, м. Миколаїв, Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач |
Шерстюк В.І.
До професійної компетентності вчителів через оптимізацію навчального процесу | Україна, м. Пологи Запорізької області, Пологівська гімназія «Основа» |
Шишкін Г.О.
Модель курсу фізики в педагогічному університеті
| Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет,
к.п.н., доцент, докторант |
Шкільова Г.М.
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації проектної діяльності молодших школярів на уроках математики | Україна, м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, к.п.н., доцент |
Школа О.В.
Навчальний фізичний експеримент як чинник
Професійної підготовки майбутнього вчителя фізики
| Україна, м. Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, докторант, к.п.н., доцент |
Штефан Т.А.
Оценка остаточных знаний математики студентов первого курса инженерных специальностей | Украина, Запорожье, Запорожский национальный технический университет, ассистент |
Юзбашева Г.С.,
Квадріціус С.Я.
Розвиток креативного мислення учнів на уроках природничих предметів | Україна, м. Херсон, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», к.п.н., доцент;
Україна, м.Херсон, Станіславська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Й.К.Голобородько Білозерського району Херсонської області |
Юровчик В.Г.
Проблемне навчання як метод організації навчальної діяльності учнів на уроках природничого циклу | Україна, м. Луцьк, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, к. геогр. наук |
Яценко О.В.,
Стреліна В.О.
Формування початкових хімічних понять
у початковій школі як пропедевтика хімічних знань | Україна, с. Вознесенка Запорізької області, Вознесенська гімназія «Орієнтир» Мелітопольської районної ради |