Александрова О.Ф., Александров В.М. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) | Формування гуманної особистості педагога в умовах суспільних реформ |
Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Проблеми сучасного уроку в початковій школі |
Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя) | Варіативні технології оцінювання якості шкільної природничої освіти |
Байєр О.М.. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя); Піроженко Т.О., Інститут психології ім.. Г.С, Костюка НАПН України (Україна, м Київ) | Вивчення ціннісних орієнтацій старших дошкільників: експрес-діагностика |
Батлина Л.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) | Дошкільна освіта: методологічний аспект та проблеми |
Бехтер Т.В., Чернігівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Надія» (Україна, Запорізька область, смт. Чернігівка) | Навчально-пізнавальна діяльність учнів як шлях формування цілісної гармонійно розвиненої особистості |
Божко О.П., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). | Текстоцентричний підхід у формуванні вміння учнів створювати усне висловлювання |
Божко О.П., Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). | Роль текстоцентричного підходу у формуванні вміння учнів створювати усне висловлювання |
Боканча В.Н., Ботгрос И.В., Институт педагогических наук (Республика Молдова, г. Кишинев). | Планирование дидактических блоков по физике
|
Бондаренко З.П., Єрмоленко А.О., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ) | Інтерактивні методи навчання у контексті модернізації навчально-виховного процесу у вищій школі |
Бондаренко З.П., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ) | Особистість студента-волонтера у контексті професійного й соціального становлення |
Будник О.Б., ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, (Україна, м. Івано-Франківськ) | Вивчення соціально-комунікативної готовності майбутніх фахівців до соціально-педагогічної діяльності |
Букреєва С.М., Самойлова І.А., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар) | Функціональна модель здійснення науково-методичного супроводу діяльності закладів освіти на моніторинговій основі в умовах малого міста |
Бычков А.В. Российская таможенная академия (Российская Федерация, г. Москва) | Способы и формы регулирования конфликтов в подразделениях таможенной службы. |
Васильченко Л.В., Павленко А.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). | Проблеми якості природничо-математичної освіти: соціологічний вимір
|
Волков В.Н., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Россия, г. Санкт-Петербург). | Подходы к управлению школой в условиях концептуальных изменений в образовании
|
Галузинська О.В., Костянтинівське районне НВО №1 «Таврія» (Україна, Запорізька область). | Використання мережних технологій в процесі викладання математики у 9-му класі. |
Гацай А.С., Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Україна, м. Миколаїв). | Текстоцентричний підхід до формування орфографічних умінь і навичок.
|
Гашенко І.О., Кваша О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Запоріжжя). | Упровадження громадянської освіти в умовах моделі адаптивної школи. |
Гашенко І.О., Кутик О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Інноваційні підходи щодо підвищення рівня професійної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін
|
Гашенко І.О., Савіч І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Формування ключових компетентностей суб’єктів освітнього простру в площині природничо-математичної освіти |
Григоренко Г.І., Жадан Р.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). | До проблеми формування уявлень про гроші у старших дошкільників |
Гришина И.В., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург),
Васильченко Л.В., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования (Украина, г. Запорожье) | Персонифицированная система повышения квалификации руководителей школ: опыт разработки модульной программы |
Гузенков С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | До питання про зміст поняття «соціальна компетентність» |
Людмила Гуляєва
Тетяна Гуляєва
, Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНО-ВАРІАТИВНИЙ ПІДХІД У ВИКОНАННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ |
Гусєва О.С., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Соціокультурна компетентность як складова професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. |
Гутарук Н.В., Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум (Україна, м. Запоріжжя). | Сhallenges of continuous professional development: focus on English language teachers’ competence |
Денищич Т.А., Чорноморський державний університет ім. Петра Могили (Україна, м. Миколаїв). | Роль термінологічної компетентності у становленні майбутнього фахівця |
Дехтяренко С.Г., Запорожский областной институт последипломного педагогического образования»; Корж А.П., Запорожский национальный университет (Украина, г. Запорожье). | Использование тестовых технологий в преподавании естественных дисциплин в школе |
Доргова Т.М., Пертая А.А., Запорізька гімназія №31 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). | Формування професійної компетентності педагога у її діяльнісному аспекті |
Дорошенко З.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | До питання щодо оновлення форм методичної роботи з педагогами дошкільних навчальних закладів. |
Дятленко Н.М., Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, (Україна, Київ). | Індекс інклюзії в дошкільному навчальному закладі: нові вектори та можливості |
Жандарова Л.Б., Скворцова Л.А., Спеціалізована ЗОШ №2 (Україна, Запорізька область, м. Токмак). | Роль методичного об’єднання вчителів природничого циклу в розвитку обдарувань учнів у сучасному освітньому просторі |
Завгородній М.П., Омельянчик Л.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом застосування хімічного експерименту при вивченні хімії |
Зайцева С.Б., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, м. Мелітополь). | Розвиток музичних компетентностей обдарованих дітей на уроках музичного мистецтва |
Казанцева Л.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) | Система занять в навчанні дошкільників з російськомовним типом |
Каплуновська О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). | Інноваційні процеси в освіті: сучасні тенденції до розповсюдження інновацій |
Каракатсаніс Т.В., Запорізький педагогічний коледж (Україна, м. Запоріжжя) | Сучасні методи проблематизації як засіб розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів |
Кіндрат І.Р., Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Рівне)
| Інноваційні підходи до використання літературних творів в інтегрованому освітньому процесі дошкільного навчального заклад |
Ковалёв Д.С., ЦТТ и ИТ Пушкинского района; Матина Г.О., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (РФ, г. Санкт-Петербург)
| Оценка результатов развития неформального образования как один из аспектов оценки эффективности деятельности руководителя образовательного учреждения |
Короткина И.Б., Московская высшая школа социальных и экономических наук (Российская Федерация, г. Москва) | Развитие умений профессионально-ориентированного письма у руководителей школ в процессе повышения квалификации |
Коростіль Л.А., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач, к.п.н. (Україна, м. Суми). | САМООСВІТА ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ
НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ: ОСОБЛИВОСТІ І ПОРІВНЯЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
Кот Н.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) | Фізична готовність дитини до школи як умова її успішної адаптації до шкільного навчання |
Кравець Т.І., КЗ «Запорізький обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» ЗОР (Україна. м. Запоріжжя). | Розвиток професійної компетентності педагога як суб’єкта інноваційної освітньої діяльності. |
Курцева Е.Г., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург) | Критерии эффективности деятельности руководителя в сфере обеспечения и совершенствования качества образования в общеобразовательном учреждении |
Кутик О.М., Танько С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Рефлексивно-результативний компонент інформаційно-аналітичної компетентності вчителя |
Кучина К.О., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь) | Становлення ціннісних орієнтацій як актуальне завдання морального виховання |
Литвинова С.Г. Іститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (Україна, м.Київ) | Ключові аспекти впровадження хмаро орієнтованих навчальних середовищ загальноосвітніх навчальних закладів вчителями України |
Лук’янчук Е. А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м Запоріжжя) | Діагностика як інструмент визначення рівня професіоналізму педагогічних працівників |
Матвієнко В.Г., Мелітопольська гімназія №5 (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь) | Допрофільна економічна освіта як важлива складова розвитку економічних компетентностей обдарованих учнів |
Маковецька Н.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Педагогічні засади освітньо-оздоровлювальної діяльності дошкільного навчального закладу. |
Мельнікова С.О., Фруктовська ЗОШ І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). | Деякі підходи до корекційної роботи з математики |
Мирошниченко И.А., Запорожская общеобразовательная школа №69 (Украина, Запорожье) | Индивидуальная образовательная программа по физике |
Могілевська В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м Запоріжжя). | Використання дистанційних форм навчання в практиці роботи позашкільних закладів |
Ніколенко Л.М., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). | Наукові підходи до проблеми спілкування в структурі професійної підготовки майбутніх корекційних педагогів |
Нікулочкіна О.В. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Інтернет-адикція молодших школярів: міф чи реальність?
|
Овсієнко Л.М., Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди (Україна, м. Переяслав-Хмельницький). | Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів |
Омельяненко А.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) | Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді – роздуми.
|
Оросова Р., Староста В., Коцова Н., Шмайдова-Бушова К., Кошицький університет ім. Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка) | Портфоліо у системі педагогічної практики студентів |
Павленко А.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) | Узагальнена технологія постановки і розв’язування задач у цілісній дидактичній системі |
Павлова С.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Компоненти оцінювальної компетентності вчителів початкових класів. |
Панченко С.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми) | Розвиток психологічної компетентності педагога як суб’єкта освітньої діяльності в рамках Internet-проекту Академія особистісного зростання «Акме» |
Панченко С.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми) | Розвиток психологічної компетентності педагога: internet-проект - академія особистісного зростання «акме»
|
Перетятько В.В., Омельянчик Л.О., Ткачук О.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) | Місце самостійної роботи в підготовці майбутніх учителів хімії |
Петрик О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Формування навчальної мотивації молодших школярів |
Погрібняк Н.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, м. Запоріжжя) | Формування естетичної культури дітей дошкільного віку засобами мистецтва скульптури |
Пурмале Расма, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига) | Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка |
Романенко Ю.А., Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Донецьк) | Сучасне поняття «якість вищої освіти. |
Роменкова В.А., Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига) | Модель социализации ребенка в разных культурах |
Самсонова Е.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). | Профессионально важные личностные качества воспитателя дошкольного образовательного учреждения |
Семенцова О.М., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя) | Особливості розвитку комунікативної діяльності дошкільників із ЗПР |
Сильведойне Н.Г., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (РФ, г. Санкт-Петербург) | К вопросу о построении модельной методики оценки эффективности труда педагогических работников |
Склярова І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗОР» (Україна, Запоріжжя) | Деякі підходи до формування загальнокультурної компетентності на уроках математики. |
Терейковская Т.В. Филиал АО НЦПК «?рлеу», Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Казахстан, г.Петропавловск) | Кризисы профессионального развития педагогов и пути их преодоления в условиях повышения квалификации
|
Стадник М.Д., ЗНЗ №32 м.Запоріжжя, вчитель фізики і астрономії(Україна, м. Запоріжжя). | ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА ШКОЛЬНОГО ФИЗИЧЕСКОГО ПРАКТИКУМА «НАБЛЮДЕНИЕ И ИССЛЕДОВАНИЕ ЯВЛЕНИЯ ПОЛЯРИЗАЦИИ СВЕТА |
Тищенко О.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) | Умови реалізації інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі. |
Тищенко О.І., КЗ Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя)
| Формування правової компетентності та підготовка педагогічних працівників до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти |
Тютикова И.Б., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (РФ, г. Санкт-Петербург). | Эффективность деятельности государственных бюджетных учреждений |
Успенська В.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми) | Інноваційні підходи до підготовки вчителів основ здоров’я на експрес-курсах підвищення кваліфікації |
Успенська В.М. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми) | Розвиток професійної компетентності вчителів основ здоров’я шляхом інноваційних підходів на експрес-курсах |
Федоров С.П., Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 (Україна, м. Луганськ) | Виховання інтересу до правової науки |
Фрейберга Инесе, Рижская академия педагогики и управления образованием (Латвия, Рига) | Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно ориентированном образовании |
Хомяк Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м.Запоріжжя)
| Сутність, структура та зміст професійно значущих якостей менеджера зовнішньоекономічної діяльності |
Часнікова О.В., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ) | Теоретичний аналіз різних підходів щодо визначення професійної компетентності вчителя |
Черепанова О.В., Ельцова Л.Ф., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «?рлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск) | Построение индивидуальной образовательной траектории – путь к профессиональному росту педагога
|
Шаляпина Т.А., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (Российская Федерация, г. Санкт-Петербург) | Влияние уклада школьной жизни на социализацию школьников |
Шпакова Н.Г., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Формування мотивів вивчення іноземної мови і позитивного ставлення до предмета у студентів вищих навчальних закладів |
Шпеник О.О., Стойка М.В., Староста В.В., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород) | Деякі аспекти міжнародної співпраці у контексті підготовки сучасних фахівців в умовах класичного університету |