Адамович І.В., Житомирский обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). | Підвищення інформаційної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: методичний аспект |
Афанасьєва Т.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Основні форми та методи психологічного супроводу професійного розвитку психолога. |
Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет(Україна, м. Запоріжжя). | Психологічні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. |
Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Формування інформаційної політики єдиного освітнього простору як основа ефективного управління профільним навчанням. |
Богачков Ю.Н., Ухань П.С. Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины(Украина, г. Киев). | Сервис выбора программы обучения. |
Бондаренко З.П. Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). | Особистість студента-волонтера у контексті професійного й соціального становлення. |
Бондарчук А.Я. Рівненський державний гуманітарний університет (Україна, м. Рівне). Культура сімейних взаємин як педагогічна проблема у сучасному освітньому просторі. | |
Букреєва С.М., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). | Організація методичної роботи педагогів малого міста засобами віртуального університету. |
Ведмінська К.В. Рівненський державний гуманітарний університет (Україна, м. Рівне). | Виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури сімейних взаємин: теоретичний аспект. |
Гриценок Л.І., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в процесі допрофільної підготовки та профільного навчання. |
Гуцан Л.А., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в процесі позаурочної і позашкільної діяльності в умовах освітнього округу. |
Донченко І.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Використання СМД-підходу у процесі курсової підготовки практичних психологів. |
Застело А.О. Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Специфічні психологічні форми забезпечення екологічності освітньої взаємодії. |
Ізбаш С.С. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). | Роль психотехніки як засобу впливу на людей в управлінської діяльності керівника освітнього закладу. |
Ізбаш С.С., Ручко Г.В. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). | Етичні норми поведінки керівника закладу освіти. |
Катюк Я.Л., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). | Теоретичні аспекти андрагогічної деонтології в контексті розвитку професіоналізму працівників методичних служб. |
Коваленко О.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). | Перспективи інформатизації закладу освіти: управлінський аспект. |
Кожушкіна Т.Л. ДВНЗ «Дніпропетровський транспортно-економічний коледж» (Україна, м. Дніпропетровськ). | Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій, електронного освітнього контенту у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації та проблеми застосування. |
Коновальчук В.І., Гаряча С.А., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівниківЧеркаської обласної ради (Україна, м. Черкаси). | Розвиток особистості в освітньому просторі. |
Коробов Є.Т., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м.Дніпропетровськ). | Функції уяви у процесах засвоєння інформації. |
Лазаренко В.І., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). | Особливості психологічного здоров’я студентів у залежності від рівня їх самооцінки. |
Лапшина І.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Специфіка інтернет-маркетингу. |
Левина Н.В. Научно-методический центр профессионально-технического образования в Запорожской области (Украина, г. Запорожье). | Возможности комплексного решения образовательного менеджмента для учреждений профессионально-технического образования Украины. |
Литвиненко І.С., Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського (Україна, м. Миколаїв). | Професійна підготовка психологічних кадрів до роботи в пенітенціарній системі. |
Манзя О.О., Городищенський районний учбово-методичний центр практичної психології (Україна, Черкаська область, м. Городище). | Проблема соціалізації девіантних підлітків. |
Мариновська О.Я., Івано-Франківський інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Івано-Франківськ). | Готовність учителя-практика до інноваційної діяльності: технологічний інструментарій. |
Мельник О.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Теоретичні засади професійної орієнтації учнівської молоді. |
Морін О.Л., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Науково-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу. |
Мустафина А.С. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «?рлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). | Рефлексивность и ее роль в успешности профессионального развития педагога в условиях повышения квалификации. |
Никоненко Н.В., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ); Кабанова М.Р., Дніпропетровськ, Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля (Україна, м. Дніпропетровськ). | Самостійна робота як фактор професійно-орієнтованої підготовки у ВНЗ. |
Ніколаєску І.О., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). | Андрагогічні домінанти освіти дорослих упродовж життя. |
Охріменко З.В., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Зміст та педагогічні засоби забезпечення діяльності профконсультпунку в освітньому окрузі у взаємодії педагогічного колективу та батьківської громадськості. |
Попова Т.С., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Формування професійної перспективи учнівської молоді засобами інформаційно-комунікаційних технологій в умовах освітнього округу. |
Приходько В.М., Присяжнюк Ю.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Культура управління керівника як складова системи моніторингу освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. |
Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). | Заходи по забезпеченню якості, відтворення і передачі знань у системі вищої освіти. |
Подмазин С.И., КУ «ЗАПОРОЖСКИЙ ОБЛАСТНОЙ ИНСТИТУТ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ» ЗОС (Украина, г. ЗАПОРОЖЬЕ). | ДИАЛОГ КАК ЕДИНИЦА СОЗНАНИЯ. |
Ремпель Ж.О., КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР
(Україна, м. Запоріжжя). | Педагогічні технології навчання в інклюзивному класі. |
СИРОВАТКО О.М., КЗ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» ЗОР
(Україна, м. Запоріжжя). | Запровадження нововведень в діяльності практичних психологів і соціальних педагогів як системи взаємозалежних видів робіт. |
Роль І.Ю., Центр післядипломної освіти Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ). | Дидактичні умови формування професійно значущих якостей майбутніх юристів у вищій школі. |
Cазанович Л.В. Запорожский государственный медицинский университет (Украина, г. Запорожье). | Функции профессиональной деятельности менеджера-тьютора в системе дистанционного образования smrt english. |
Смольська Л.М., Інститут післядипломної освіти (Україна, м. Рівне). | Школа позитивного конструктиву: культурно-освітній ресурс в умовах трансформації суспільства. |
Терейковская Т.В. Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «?рлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). | Кризисы профессионального развития педагогов и пути их преодоления в условиях повышения квалификации. |
Ткачук І.І., Пархоменко О.М., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді суб’єктами психологічної служби в умовах освітнього округу. |
Федун Л.М., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). | Формування професійних домагань учнівської молоді у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу в умовах освітнього округу. |
Хомяк Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Сутність, структура і зміст професійно значущих якостей менеджера ЗЕД. |
Чемодурова Ю.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). | Розвиток професійної самоорганізації та саморегуляції практичних психологів у системі післядипломної освіти. |
Шевченко О.А. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). | Критерії професійного розвитку вчителя-початківця: проблемний аналіз. |
Шмелькова Г.М. Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). | Вплив професійного самовиховання і саморозвитку на розвиток професійної культури майбутнього фахівця. |