Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ISSN 2223-4551


Випуск №3(32)/2018

Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції
«НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
(14-21 травня 2018 року, м. Запоріжжя)

(Частина друга)

ЗМІСТ

Титульна сторінка

Тематичний напрям:

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКІВ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ

В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ

Акчуріна Ю.М., Басиста М.В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №237 «Смородинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Особливості впровадження проектного менеджменту як сучасна технологія інноваційного управління закладом дошкільної освіти.
Альмагамбетова Л.С., «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Педагогическое наставничество - средство повышения квалификации молодых педагогов.
Андрющенко О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Деякі аспекти рефлексивної діяльності вчителя початкової школи..
Афанасьєва Т.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Едьютеймент як ефективна технологія професійного розвитку особистості в системі неперервної освіти.
Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Лідерська культура всіх суб’єктів освітнього процесу як обов’язкова умова розбудови нової української школи.
Байєр О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Динамічне навчання як форма професійного розвитку педагогічного працівника.
Балабан О.К., Центр дитячо-юнацької творчості імені Євгенії Максимівни Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Startup – менеджмент в позашкільній освіті.
Вєрозубова Т.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Феномен лідерства і керівництва в освіті.
Величко І.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення професійної компетенстності педагогічного працівника щодо профілактики протидії торгівлі людьми.
Вельможко Л.І., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №270 «Іскринка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами декоративного малювання.
Вознюк А.В., Комунальний заклад «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Зміст і структура тренінгової програми психологічної допомоги керівникам щодо підвищення ефективності процесу управління педагогічними працівниками в освітніх округах.
Волкова І.В., Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 114 Харківської міської ради» (Україна, м. Харків). Особливості реалізації керівником закладу дошкільної освіти соціально-психологічної функції управління інноваційним розвитком організації.
Гасинець Я.С., Староста В.І., Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Деякі чинники вибору вищого навчального закладу першокурсниками біологічних спеціальностей.
Гревцева Є.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка керівників закладів освіти до роботи в умовах полікультурного освітнього середовища.
Грибанова О.Є., Економіко-правничий коледж Запорізького національного університету (Україна, м. Запоріжжя). Проектування як засіб розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців.
Григоренко Г.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Роль вихователя в розвитку гри дошкільників.
Донченко І.А., Дробишев О.Г., Центр психологічного здоров’я «Веселка» (Україна, м.Запоріжжя). Психологічні механізми реалізації мети у структурі управлінської діяльності.
Жамантаева К.К., Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по СКО», (Республика Казахстан, г. Петропавловск), Мочарий Л.В., КГУ Червонная средняя школа (Республика Казахстан, Северо- Казахстанская область, район им. Г. Мусрепова). Профессиональное развитие педагога как основной фактор в развитии личности обучаемого.
Жданюк Л.О., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Структура та особливості мотиваційної сфери юнацького віку.
Кашкарьова Л.Р., Центр дитячо-юнацької творчості ім. Є. М. Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Моніторинг психологічного здоров’я педагогічних працівників.
Кириченко О.М., Комунальний заклад «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Інноваційне освітнє середовище як фактор професійного розвитку особистості.
Коваленко В.Г., Державний навчальний заклад «Бердянський центр професійно-технічної освіти» (Україна, м. Бердянськ). Підвищення професійної компетентності педагогів шляхом використання методичного блогу.
Коваленко О.А., КЗ «Дніпрорудненська гімназія «Софія» ЗОШ І – ІІІ ст. №1» ВРР ЗО (Україна, м. Дніпрорудне) Психолого-педагогічний супровід впровадження педагогіки партнерства в Новій українській школі
Копитін І.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми утвердження метасистемної концепції професійної компетентності педагога.
Крівошеєва І.О., Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №266 комбінованого типу Харківської міської ради» (Україна, м. Харків). Компетентнісний підхід в системі професійного розвитку керівника закладу дошкільної освіти.
Лозинська Т.М., Полтавська державна аграрна академія (Україна, м. Полтава), Явтушенко С.П., Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №16 (Україна, м. Полтава). Моделі сучасної школи і трансформація управління освітою.
Мєркіна А.Л., Філіпська Н.О., Гімназія №45 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Школа дослідницької культури як модель розвитку інноваційної особистості вчителя та учня.
Мукашева Ш.Д., КГУ «Новоишимская средняя школа №1» (Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, район имени Габита Мусрепова, с. Новоишимское). Активизация познавательной деятельности через применение активных методов в рамках обновленного содержания среднего образования Республики Казахстан.
Нікулочкіна О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Підвищення кваліфікації вчителів перших класів Нової української школи: виклики сьогодення.
Одайник С.Ф., Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м. Херсон). Пріоритетні напрями діяльності регіональних органів влади у сфері управління загальною середньою освітою щодо забезпечення її якості.
Панкратова О.Л., Громадська організація «Об’єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів “Відновлення»» (Україна, м. Запоріжжя). Професійна саморегуляція практичних психологів як основа їхнього успішного професійного розвитку.
Пенькова О.В., Победінська О.Ю., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Діагностування професійної компетентності педагога в сучасних умовах реформування освіти.
Погрібняк Н.В., «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку.
Покрова С.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Технологія портфоліо як інноваційна форма оцінювання навчальних досягнень учнів у Новій українській початковій школі.
Полингер Ю.В., ТОО Детский сад «Знайка» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Профессиональная компетентность руководителей и педагогических работников образовательных учреждений в условиях реформирования образования.
Река Л.Є., КЗ «Добропільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської районної ради (Україна, Запорізька область). Формування позитивного іміджу закладу освіти в умовах сільської громади.
Савіч І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності вчителів, які викладають курси екологічної спрямованості.
Самсонова О.О., «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми розвитку професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної освіти.
Світлична С.Л., КЗ «Роздольська ЗОШ І – ІІІ ступенів» Михайлівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя.
Семенцова О.М., Гріцун С.А., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування уявлень про сім’ю у дітей дошкільного віку в умовах навчального закладу.
Сергієва І.Б., Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 355 Харківської міської ради» (Україна, м. Харків). Особливості формування компетентності керівника закладу освіти як складової управлінської культури.
Сидоренко В.В., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» (Україна, м. Київ). Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні.
Сироватко О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників у просторі Нової української школи.
Староста В.І., Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород), Гошко О.В., ДНЗ №39 комбінованого типу фізкультурно-оздоровчого профілю, Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Структурні компоненти готовності педагога до інноваційної діяльності.
Стеблюк С.В., Мукачівський кооперативний торговельно-економічний коледж (Україна, Закарпатська область), Староста В.І., Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Дидактичні ігри в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей.
Тушина О.Є., Новобогданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Гуманістичні засади освітнього середовища Нової української школи.
Хамутіннікова Г.І., Новогорівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради (Україна, Запорізька область). Компетентність як інтегрований результат творчої діяльності вчителя та учня.
Харченко Н.В., Комунальний заклад «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Дніпрорудне). Теоретичні аспекти розвитку лідерства в управлінні закладом освіти в умовах розбудови нової української школи.
Холод М.В., Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи удосконалення професійної підготовки керівників закладів загальної середньої освіти.
Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Балінтовська група як форма психологічного супроводу професійного розвитку працівників психологічної служби в системі післядипломної освіти.
Шульга Л.М., «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної овіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Професіоналізм педагога як умова ефективного впровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.
Якуба С.В., «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Організація конструктивної діяльності як складової ігрової компетентності дитини дошкільного віку в закладах дошкільної освіти.
Ястребова В.Я., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. Деякі аспекти розвитку управлінської компетентності керівників закладів освіти.

 

Тематичний напрям:

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ВИМІРИ СУЧАСНОСТІ

Авдєєва С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Інструментарій сучасного педагога щодо організації навчального процесу в інклюзивному класі.
Волошина Т.А., Мінакова І.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Умови успішного навчання дитини з порушеннями зорової функції в інклюзивному класі.
Глєзєрова Л.В., Руденко Я.Ю., Запорізький навчально-виховний комплекс № 64 (Україна, м. Запоріжжя). Особливості реалізації інклюзивної освіти в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Грабченко Н. І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Робота з дітьми з порушеннями опорно-рухового аппарату.
Діденко Р. М., Магльована О. П., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інклюзивний освітній простір: досвід і перспективи.
Драєвська С.А., КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особливості корекційної роботи психолога з сенсомоторного розвитку дітей з синдромом дауна в умовах інтегративного освітнього процесу.
Жамантаева К.К., Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Казахстан, г.Петропавловск), Розе Н. В., КГУ «Рузаевская средняя школа», (Казахстан, Северо-Казахстанская область, район им. Г. Мусрепова). Образование для всех и по способностям.
Жук І. В., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Інклюзивна освіта як модель соціального устрою.
Кириленко Л.В., Мелітопольський Навчально-виховний комплекс № 16 Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). Комплексний урок з фізичної культури. 4 клас, інклюзивна форма навчання.
Кривонос М., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Інклюзивна освіта в Україні.
Крохмаль Н.Б., Коршунова Н.І., Шокарєва О.Є., Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело"» Запорізької обласної ради (Україна). Підсумковий науково-методичний фестиваль з проблеми «Впровадження здоров`язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу».
Кучай А. І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Сучасні стратегії впровадження освітньої інклюзивної практики.
Лазебний-Чоловський Д. М., Київська спеціалізована школа № 216 (Україна, м. Київ). Вчимося толерантності: конспект комбінованого уроку фізичної культури в 4 класі.
Любченко І. І., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Інклюзивна освіта: українські реалії.
Марієва І. Г., Енергодарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня-дошкільний навчальний заклад» № 6 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар) Лупінович С.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Бєлан О.М., Енергодарський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня-дошкільний навчальний заклад» № 6 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Інклюзивне навчання дітей з ООП в умовах загальноосвітнього закладу методом моделювання (з досвіду дослідно-експериментальної роботи).
Мичкарёва Т.А., СКО, ТОО «САД СКО я/с «Знайка»» (Республика Казахстан, г.Петропавловск). Специфика организации детских праздников для детей с особыми образовательными потребностями.
Мінакова І.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні підходи до виховання дітей з особливими потребами.
Мкртчян О. М., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). Спорт проти булінгу: план-конспект уроку з фізичної культури у 3-4 класі (з інклюзивною формою навчання).
Мороз Л.В., Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка (Україна, м. Суми). До питання гуманістичного напряму фахової підготовки вчителів-логопедів.
Немеш І. В., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Здоровязбережувальні технології в умовах навчально-виховного процесу для дітей з обмеженими можливостями.
Пристінський Р.С., КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка» (Україна, м. Умань). Корекційна робота в спеціальній школі.

 

Тематичний напрям:

ІНФОРМАТИКА ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Деревянкин А.В., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Североө Казахстанской области» (Казахстан, г.Петропавловск). Цифровой Казахстан: реализация ӨРЛЕУ.
Дука С.В., Комунальний заклад „Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою „Захисник“ Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжя). Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для формування інформаційно-цифрової компетентності в умовах військового ліцею.
Заменягре О. М., Зінченко К. В., Мельник Ю. С., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м.Мелітополь). Модернізація сучасного навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу.
Котова О.О., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 9 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ). Неперервність і наступність у впровадженні проектної технології в усіх ланках освіти на уроках інформатики.
Масютіна М.Е., Центр дитячо-юнацької творчості ім.Є.М.Руднєвої відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м.Бердянськ). Використання технології web-квесту у методичній роботі закладу позашкільної освіти.
Мельник Ю.С., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м.Мелітополь) . Iнноваційні підходи STEM-освіти до викладання предмету інформатика.
Сінченко О.С., КЗ «ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст.» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Метод проектів як інноваційна технологія навчання.
Сокол І.М., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжжя), Сопіна О.М., Комунальний заклад «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради (Україна, м.Запоріжя). Застосування квест-технології у літньому мовному таборі.
Черкасова Л.В., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, м.Запоріжя). Організація електронного документообігу в Балабинському НВК "ПРЕСТИЖ" Запорізького району Запорізької області.
Швець Ю.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжя). Підтримка КПК працівників освіти засобами LMS Moodle.
Шеденко Н.В., Берестівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради Сумської області (Україна, с. Берестівка, Липоводолинський район. Інформаційно-цифрова компетентність учителя-словесника та учнів на прикладі роботи над проектом «Мультфільм».

 

 
Червень 2018

Контактна інформація: zoippo.zp.ua@gmail.com 
69035 м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57-А
тел.  (061)222-25-84 

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ www.nbuv.gov.ua
© ЗОІППО 2018 р.