Електронний збірник наукових праць
Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ISSN 2223-4551


Випуск №2(39)/2020

Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції
«НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
(12-18 травня 2020 року, м. Запоріжжя)

(Частина друга)

Титульна сторінка

ЗМІСТ

Напрям 4. Новий формат менеджменту та психології: ефективність управління закладом освіти.
Напрям 5. Природничо-математична освіта в умовах Нової української школи: стан та перспективи розвитку.

Тематичний напрям:

НОВИЙ ФОРМАТ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПСИХОЛОГІЇ: ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ

Агачева Ю. А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Психофізіологічні ознаки стресу в особистості в умовах вимушеної ізоляції.
Афанасьєва Т. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР. (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний супровід педагогічних працівників в умовах пандемії.
Бабко Т. М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичний супровід процесу запровадження педагогіки партнерства в Новій українській школі.
Байдик В. В., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Сєвєродонецьк). Комунікативні навички керівника закладу освіти як запорука ефективного управління.
Басиста М. В., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 237 «Смородинка» Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Фандрайзингова діяльність – як важлива функція сучасного ефективного керівника закладу дошкільної освіти.
Бєлова А. С., КЗ «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Дніпрорудне). Теоретичні основи застосування проєктного підходу в системі роботи закладу загальної середньої освіти.
Вєрозубов О. Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Створення ефективної системи управління освітою в ОТГ — вимога часу.
Вознюк А. В., КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Суми). Особливості формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах.
Воробйова О. Д., Енергодарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Управлінський аспект реалізації інклюзивного навчання на ІІ ступені загальноосвітнього навчального закладу (з досвіду роботи Енергодарської ЗОШ № 4).
Гавришева А. В., Районний методичний кабінет територіального відділу освіти Заводського району м. Запоріжжя (Україна, м. Запоріжжя). Методичний супровід самоосвітньої діяльності педагогів в умовах інформаційно-технологічного суспільства.
Ганюкова К. С., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 80 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Інклюзивна освіта та культура здоров’я суб’єктів освітнього процесу: організаційно-управлінський аспект.
Гома В. В., Троїцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Методичний супровід педагогів у процесі оволодіння новими соціально-професійними ролями.
Гревцева Є. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Компетентнісний підхід до формування сприятливого соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі.
Гусак О. В., Науково-методичний центр Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Асоціація молодих освітян Запоріжжя: коучинговий підхід до професійного становлення педагогічної молоді.
Дмитренко Л. А., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Інновації в управлінні закладом як фактор реалізації діяльнісного підходу до навчання та виховання.
Добрянська О. М., КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР (Україна, м. Дніпро). До питання психології управління в освітній галузі.
Драєвська С. А., Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» (Україна, м. Запоріжжя). Актуальні аспекти впровадження лего-технології у корекційно-розвиткову роботу практичного психолога з дітьми із порушеннями опорно-рухового апарату.
Дулова О. В., Запорізька обласна громадська організація «Флоренс» (Україна, м. Запоріжжя). Шкільна служба порозуміння: фактори впливу на успішність діяльність. З досвіду роботи.
Єременко Т. О., Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Особливості сучасного освітнього менеджменту.
Жданюк Л. О., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Психологічні аспекти ставлення до навчання учнів початкових класів через призму діяльнісного підходу.
Журавльова В. П., КЗ «Гуляйпільський колегіум «Лідер» Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Психологічні особливості емоційного вигорання вчителів початкових класів.
Зеленська О. С., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). STEM-освіта як засіб формування успішної особистості в умовах Нової української школи.
Карабаєва І. І., Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Психологічна грамотність та компетентність як значимі структурні компоненти культури особистості.
Карпова О. І., КЗ «Гусарківський НВК «ЗОШ І ступеня - ЗДО» Більмацької селищної ради Більмацького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Неперервна освіта як чинник розвитку професійної компетентності педагогів в умовах інформаційно-технологічного суспільства.
Квасова І. М., Відділ освіти, молоді та спорту Біленьківської сільської ради (Україна, Запорізька область). Методичний супровід педагогів у процесі оволодіння новими соціально-професійними ролями.
Копитін І. В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Місце методологічного мислення в просторі професійної діяльності практичного психолога.
Кочкіна І. І., Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Організаційний механізм створення умов для навчання в закладі загальної середньої освіти дітей з інтелектуальними порушеннями, які мають розлади аутистичного спектру.
Кравченко Т. В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особливості управління закладом освіти в умовах соціальної ізоляції обумовленою пандемією COVID-19.
Майоров В. М., Запорізький академічний ліцей № 23 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Цифровізація освіти: стратегія, напрямки, шляхи впровадження.
Македонська С. І., Комунальний заклад «Спеціалізована школа - загальноосвітній навчальний заклад № 1 І-ІІІ ст. м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради, Запорізької області (Україна, м. Приморськ). Мененджмент, як прояв загального в індивідуальному в управлінській діяльності керівника закладу освіти.
Маслова Н. О., Комунальний заклад «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Дніпрорудне) Теоретичний аспект інноваційного розвитку закладу освіти як проєктно-орієнтованої організації
Мозгова Л. М., Благовіщенська ЗОШ І-ІІІ ступенів Комиш-Зорянської селищної ради Більмацького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Методичні аспекти організації навчального процесу в умовах інклюзивного навчання: досвід реалізації.
Музика О. М., КУ «Сервісний центр закладів освіти» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, м. Василівка). Роль методичної служби у підготовці вчителів до впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в умовах Нової української школи.
Мурзалинова А. Ж., Альмагамбетова Л.С., Уалиева Н.Т., Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области, Северо¬Казахстанский государственный университет имени М. Козыбаева (Казахстан, г. Петропавловск). Взаимодействие субъектов повышения квалификации как основа управленческих решений.
Мятович І. В., Енергодарський багатопрофільний ліцей Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Управлінські підходи до організації допрофільного та профільного навчання: з досвіду роботи Енергодарського багатопрофільного ліцею.
Ніколенко І. О., Департамент освіти та науки Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Агресивна поведінка учнів та булінг в уявленнях фахівців психологічної служби системи освіти міста Запоріжжя.
Огібалова О. Ю., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 95 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми визначення змісту поняття «організаційна культура закладу загальної середньої освіти».
Орловська В. В., КЗ «Широківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Підгірненської сільської ради Василівського району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Педагогічний коучинг як технологія непервної освіти щодо розвитку професійної компетентності педагогів в умовах інформаційно-технологічного суспільства.
Отрішко О. О., Юльївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» (Україна, Запорізька область). Дошкільна освіта – простір для розвитку «дошкільної зрілості дитини».
Павелько О. В., Відділ освіти, молоді та спорту Гуляйпільської міської ради (Україна, м. Гуляйполе). Гендерні відмінності, як природна основа досягнення більш високих результатів розвитку особистості.
Панкратова О. Л., Громадська організація «Об’єднання психологів, психотерапевтів та реабілітологів «Відновлення» (Україна, м. Запоріжжя). Професійна саморегуляція як необхідна складова менеджменту в умовах невизначеності.
Попкова Е. І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні підходи до підготовки консультантів з профорієнтаційної діяльності в Україні та за кордоном.
Пудак К. І., Територіальний відділ освіти Олександрівського району (Україна, м. Запоріжжя). Формування фасилітативних умінь сучасного вчителя.
Світлична С. Л., Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Михайлівської селищної ОТГ (Україна, Запорізька область). Керівник закладу загальної середньої освіти – лідер освітніх змін.
Сидоренко В. В., Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Україна, м. Біла Церква). Цикл Шухарта-Демінга (PDCA) для організації безперервного професійного розвитку фахівців.
Слободенюк Л. І., Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м. Херсон). Психологічні основи формування управлінської діяльності керівника сучасного закладу освіти.
Соколенко С. Л., Територіальний відділ освіти Олександрівського району м. Запоріжжя (Україна, м. Запоріжжя). Використання інтерактивних мережевих технологій – блогів, як невід’ємного елементу формування професійної компетентності вчителя.
Таран І. М., Яснівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним закладом.
Турбар Т. В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми формування маркетингової компетентності викладача.
Тютюненко О. М., Верхньокриничанський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Василівської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Неперервна освіта як чинник розвитку професійної компетентності педагогів в умовах інформаційно-технологічного суспільства.
Фербей О. В., Комунальна науково-методична установа «Запорізький районний методичний кабінет» Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Робота методичної предметної комісії як фактор розвитку професійної компетентності вчителя в умовах неформальної освіти.
Чемодурова Ю. М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні особливості інтернет-комунікації в умовах дистанційного навчання.

Тематичний напрям:

ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ:
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Алєксєєва Г. М., Антоненко О. В., Мельник Т. М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ); Кортез Х. І., Заслужений Автономний університет Пуебла (Мексика). Soft skills ВЗО: національний досвід.
Анфілова Г. П., Лавренко С. В., Руденко Л. В., Шегда Г. С., Запорізьказагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Міжпредметна інтеграція як ефективний шлях підвищення якості природничої освіти.
Бабкова О. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Цифровий дизайн шкільної природничої освіти.
Бібік І. В., Опорний заклад загальної середньої освіти «Розумівська школа» Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Природничо-математична освіта в новій українській школі: стан та перспективи розвитку.
Біда Д. Д., Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Львів). Stem-простір сучасної освіти в контексті креативного підходу.
Васильєва І. В., Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Організація дослідницької діяльності учнів на уроках математики як засіб формування досвіду продуктивної творчої діяльності.
Васильченко Л. В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Стан запровадження інтегрованого курсу «Природничі науки» у профільну школу закладів освіти Запорізького регіону.
Вишняк Н. В., КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Особливості викладання хімії у класах для дітей із затримкою психічного розвитку в умовах спеціальної школи-інтернату.
Волкова Л. Л., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Інтеграція навчальних дисциплін у системі шкільного курсу природничих наук.
Вороненко Т. І., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Реалізація задач нової української школи під час викладання хімії.
Гаєвець Я. С., Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» (Україна, м. Одеса). Задачний матеріал у курсі математики нової української школи.
Гарачук Т. В., КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна, м. Одеса). Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі вивчення курсу «Я досліджую світ».
Гаращенко А. П., КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір'я» Оріхівської міської ради (Україна, м. Оріхів). Впровадження нових інформаційних технологій та формування ключових компетентностей на уроках математики в умовах сучасної модернізації освіти.
Гасинець Я. С., Староста В. І. Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород). Діагностика деяких комунікативних якостей майбутніх учителів біології у процесі вивчення курсу «основи педагогічної майстерності».
Горбатюк Л. В., Овсянніков О.С., Кравченко Н.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Дистанційне навчання в умовах карантину.
Гребінь С. М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Коляда В. І., Національний університет «Запорізька політехніка» (Україна, м. Запоріжжя). Проблема співвідношення знання та практичної діяльності школярів в українській системі освіти: методологічний аспект.
Грицaнюк Д. Г., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізькою бласті (Україна, м. Мелітополь). Впрoвaджeння дистaнційнoгo нaвчaння з мaтeмaтики в шкoлі: дoсвід і пeрспeктиви.
Гуменюк В. В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Неперервна освіта як чинник розвитку професійної компетентності керівників ззсо в умовах інформаційно-технологічного суспільства.
Гусєва Н. М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація діяльнісного підходу на уроках біології з метою формування компетентності особистості.
Дехтяренко С. Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Бокоч Л. Б., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ), Куц Н. І., Бердянська гімназія № 3 «Сузір’я» Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ). Дистанційне навчання з хімії в школі: реалії сьогодення.
Дехтяренко С. Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Жандарова Л. Б., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені Олексія Миколайовича Кота Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак), Скворцова Л. О., загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак). Діяльнісний підхід в освітньому процесі.
Дехтяренко С. Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Назаренко Н. С., Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів - гімназія «Інтелект» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область), Сиц Н. В., Вільнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Вільнянської районної ради Запорізької області (Україна, м. Вільнянськ) Педагогічні технології –засіб підвищення якості освіти в контексті нової української школи.
Дєнєжкіна А. В., Фролова О. М., Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Забезпечення ефективної підготовки до ЗНО з біології засобами інноваційних технологій.
Дячкова В. Б., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Стан математичної освіти в україні та перспективи розвитку метакогнітивних вмінь учнів та студентів коледжу в процесі навчання математики.
Ємельянова Л. С., Запорізький навчально-виховний комплекс № 13 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Веб-ресурс як навчальне середовище для взаємодії вчитель-учень під час дістанційного навчання з біології та хімії.
Засєкін Д. О., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Формувальне оцінювання на уроках фізики.
Засєкіна Т. М., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Новації стандарту базової освіти: природнича галузь.
Ігнатюк О. В., Десятник К. В., Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Україна, м. Луцьк). Формування дослідницьких умінь у дітей молодшого шкільного віку.
Кільджиєва С. І., Мартиросян О. О., Ботіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ботіївської сільської ради Запорізької області (Україна, Запорізька область). Дидактичні принципи інформаційного освітнього середовища.
Коновал О. А., Здещиц В. М., Криворізький державний педагогічний університет (Україна, м. Кривий Ріг), Туркот Т. І., КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м. Херсон). Перспективи індивідуалізації навчання фізики дітей з особливими освітніми потребами в руслі вимог нової української школи.
Кремінський Б. Г., Колебошин С. В., Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна, м. Київ), З досвіду впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів.
Кукса А. В., Кузьменко В. А., Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії та біології шляхом впровадження steam-технологій в освітній процес.
Курачанська В. Л., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Формування природничих компетентностей учнів початкової школи.
Лавренко С. В., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 86 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток пізнавальної активності засобами інтерактивного навчання математики.
Матвієнко В. Г., Ліцей № 5 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Впровадження економічного профілю навчання як основного ресурсу сучасної економічної освіти.
Мельник Ю. С., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Цілепокладання як основа формування компетентностей учнів гімназії на уроках фізики.
Мойсюк Ю. В., Запорізький навчально-виховний комплекс № 41 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Природничо-математична освіта в умовах нової української школи: стан та перспективи розвитку.
Наумчук І. А., Хмельницький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді (Україна, м. Хмельницький). Sтem-підхід у контексті розвитку інтелектуального потенціалу вихованців гуртків науково-дослідницького напряму.
Онищук А. Д., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Професійна мобільність вчителя математики як один із шляхів успішної соціалізації учнів.
Перетятько В. В., Рудченко В. А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Кооперативне навчання неорганічної хімії.
Полюга С. І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Природничі обчислення, або алгоритми, що натхненні природою.
Романишин Р. Я., ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (Україна, м. Івано-Франківськ). Обчислювальна діяльність молодших школярів за трьома типами навчання: психологічний аспект.
Сабиева К. У., Медведева О. М., ФАО «НЦПК Өрлеу» ИПК ПР по СКО» (Казахстан, г. Петропавловск). Специфика планирования урока в рамках обновленного содержания учебных программ среднего образования.
Савіч І. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Екологічна освіта та виховання в закладах загальної середньої освіти запорізької області.
Сінченко О. С., Сінченко Т. В. Запорізька загальноосвітня санаторна школа- інтернат № 7 І-ІІ ступенів Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Три в одному: ПРО ВАГУ, СОН, ТА ЇЖУ.
Стрижак М. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Роль географії, як складової природничо-математичної освіти, у забезпеченні реалізації реформи Нової української школи.
Тишковець М. Д., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Проблеми оцінювання педагогічної діяльності учителів.
Фідрік О. І., Запорізька гімназія № 6 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Перспективно-випереджаюче навчання на уроках математики.
Фролов Д. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Світовий досвід дистaнційної природничої освіти в умовaх пaндемії короновірусної інфекції.
Фролов Д. О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Використання глобалиних гіс-систем для створення завданя на уроках природничих дисциплін.
Шарабарова С. С., Енергодарський навчально-виховний комплекс № 5 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування й розвиток самоосвітньої та інформаційно-цифрової компетентностей в учнів на уроках біології засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Шевченко Т. М., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів - гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, Запорізька область). Проектно-дослідницька діяльність «Статистика та її методи у нашому житті».
Шпуганич І. Г., Економіко-правничий коледж ЗНУ (Україна, м. Запоріжжя). Організація інтерактивних заходів з метою підвищення ефективності позааудиторної роботи студентів Економіко-правничого коледжу на прикладі судових процесів .
Червень 2020

Контактна інформація: zoippo.zp.ua@gmail.com
69035 м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57-А
тел. (061)222-25-84

Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ www.nbuv.gov.ua
© ЗОІППО 2020 р.