Електронний збірник наукових праць | ISSN 2223-4551 |
1. | Акири И. К. Методологические основы современного урока | Акири Ион Константинович,к.ф-м.н., доцент. Институт педагогических наук (ISE), (Республика Молдова, Кишинэу). е-mail: ionachiri@mail.ru |
2. | Александрова О.Ф., Александров В. М. Формування творчої особистості вчителя: аспект гуманістичного виховання | Александров Вячеслав Миколайович,к.п.н., доц. Запорізький національний університет Александрова Олена Федорівна, к.п.н., доц. Запорізький національний університет. е-mail: Alexandrova_elena@i.ua |
3. | Антипин Е.Л., Дмитриева В.Ф., Самойленко П.И., Физика и квантовая нелокальность | Антипин Евгений Львович, к.ф.-м.н., доц. Московский государственный университет технологий и управления. Россия, г.Москва. е-mail: rivers@bk.ru Дмитриева Валентина Феофановна, к.т.н., проф. Московский государственный университет технологий и управления, зав. кафедрой. Россия, г.Москва. Самойленко Петр Иванович, д.п.н., проф., чл.-кор. РАО. Московский государственный университет технологий и управления (Россия, г.Москва). |
4. | Атаманчук П. С., Атаманчук В. П. Компетентісний аспект процедури становлення майбутнього фахівця | Атаманчук Вікторія Петрівна, к.філ.н., доцент. Кам’янець-Подільський НПУ ім. І.Огієнка. е-mail: ataman08@ukr.net
Атаманчук Петро Сергійович, професор, д.п.н., академік АНВОУ. Кам’янець-Подільський НПУ ім. І.Огієнка, зав. кафедри. е-mail: aps2005@mail.ru |
5. | Батліна Л. В. Роль освіти у виникненні та подоланні кризи у світі та суспільстві | Батліна Людмила Вікторівна, к.пед.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, зав. кафедри. |
6. | Байєр О. М., Піроженко Т.О. Вплив самооцінки на розвиток саморегуляції старших дошкільників | Байєр Ольга Миколаївна, к.психол.н. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст.викладач
"> Піроженко Тамара Олександрівна, д. психол. н., проф. Інститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, зав. лабораторії. |
7. | Баралюк Н. Г. Reception of language – the basis of preschool socialization | Баралюк Надежда Георгиевна (Nadejda BARALIUK), к. п. н. Институт педагогических наук (ISE), зав. сектором. (Республика Молдова, Кишинэу), е-mail: n.baraliuc@mail.ru |
8. | Баранова Л. В. Проблемно-пошуковий метод навчання в організації дослідницької діяльності учнів на уроці. | Баранова Лілія Вікторівна. Україна, м.Запоріжжя, гімназія №45, gym45@newmail.ru |
9. | Бєльчев П.В. Сучасні візуальні технічні засоби навчання | Бєльчев Павло Васильович, к.п.н., доц. Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, зав. кафедри. е-mail: belchev@ukr.net. |
10. | Біла Л. В. До питання дослідження процесу самопізнання в дітей передшкільного віку | Біла Любов Вікторівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач. |
11. | Біла О.А. Комунікативно-діалогова та пошуково-дослідницька навчально-виховні моделі формування громадянськості учнів | Біла Олена Анатоліївна. Україна, м.Запоріжжя, гімназія №45, gym45@newmail.ru |
12. | Богуш А. М. Творческое самовыражение детей дошкольного возраста в игровых речевых ситуациях | Богуш Алла Михайлівна, д.пед. н., ,к.психол.н., проф., академік НАПН України
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського, зав. кафедри. (Україна, м.Одеса). |
13. | Бондаренко Ю. Освітня функція недійних текстів | Бондаренко Ю. Національний технічний університет «КПІ» (Україна, м.Київ).
. |
14. | Ботгрос И. В., Настас С. Б. Еvolution of the formative assessment concept | Ботгрос Ион Васильевич, канд. физико-математических наук, доцент. Институт педагогических наук (ISE), Республика Молдова, Кишинэу, зав. сектором.
Настас Светлана Борисовна, магистр. Институт педагогических наук (ISE), н.с. (Республика Молдова, Кишинэу), е-mail: nastassv@yahoo.com |
15. | Викол Н. Х. Профессиональное развитие личности учителя. | Викол Нелу Харитонович, д.н., доцент. Институт педагогических наук (ISE), Республика Молдова, Кишинэу. е-mail: iseneluvicol@gmail.com |
16. | Волкова А. В. Використання рольового професійного спілкування у процесі формування компетентності в читанні іншомовної літератури | Волкова Анжела Володимирівна. Запорізький національний університет, викладач. е-mail: volkova71angela@rambler.ru |
17. | Волковская М. А. Компетентностный подход в обучении русскому языку в национальных школах Молдовы | Волковская Мария Александровна, к.п.н., доцент. Институт педагогических наук (ISE), Республика Молдова, Кишинэу. е-mail: mariavolcovschi@rambler.ru |
18. | Гашенко І. О., Савіч І. О. Формування екологічної культури учнів в інтегральному освітньому просторі | Гашенко Ірина Олександрівна, к.п.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Савіч Ірина Олександрівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методист |
19. | Головко Н. В. Историко-дидактические особенности реализации компетентностного похода | Головко Микола Васильович, к.п.н., доцент. Институт педагогики НАПН Украины, докторант. (Украина, г.Киев). |
20. | Горбачева Н. А. Текстоцентрический подход к формированию коммуникативных умений и навыков учащихся | Горбачева Нина Анатольевна. Институт педагогических наук (ISE), докторант. Республика Молдова, Кишинэу. е-mail: ninagor58@mail.ru |
21. | Гузь В. В. Формування екологічної свідомості школярів | Гузь Володимир Васильович, к.п.н. Мелітопольський державний педагогічний університет ім.Богдана Хмельницького, ст. викладач , |
22. | Герасимова Т. Ю., Царева О. С. Структурирование предметных знаний по физике – основа самостоятельной познавательной деятельности учащихся | Герасимова Татьяна Юрьевна, к.п.н., доц. Могилевский государственный университет им. А.А. Кулешова. (Беларусь, г.Могилев). е-mail: gerasimova_msu@mail.ru Царева Ольга Сергеевна. Могилевский государственный университет им. А.А. Кулешова. (Беларусь, г.Могилев). |
23. | Даскал А. А. Psiho-pedagogical aspects of socialization in the formation of the child’s personality in preschool age | Даскал Анжела Анатольевна (Angela DASCAL), магистр. Институт педагогических наук (ISE), (Республика Молдова, Кишинэу). е-mail: angeladascal@gmail.com |
24. | Дехтяренко С.Г., Лагода Н.А. Апробація підручників і педагогічних програмних засобів нового покоління як ціль і результат роботи обласної творчої групи вчителів хімії. | Дехтяренко Світлана Григорівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викл
Лагода Наталья Анатольевна. Запорізький навчально-виховний комплекс №88. (Україна, м.Запоріжжя) E-mail: nalisi@rambler.ru |
25. | Дудуш Л. Г. Непрерывное педагогическое образование: вопросы теории и практики. | Капустеринська Тетяна Дмитрівна, старший викладач МОІППО, м. Миколаїв, Україна. |
26. | Думиникэ С. В. Тhe impact of educational partnership in training pedagogical family culture | Думиникэ Стелла Васильевна (Stella DUMINICA), магістр. Институт педагогических наук (ISE), (Республика Молдова, Кишинэу). E-mail: angeladascal@gmail.com |
27. | Єлагіна Н. І .Роль принципу наочності навчання у підготовці творчої особистості (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). | Єлагіна Наталія Іванівна. Тернопільський державний педагогічний університет ім. І. Я. Горбачевського, асистент |
28. | Жадан Р.П., Григоренко Г. І. До проблеми формування основ споживчих знань у дітей старшого дошкільного віку. | Жадан Раїса Пилипівна, к.е.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Григоренко Галина Іванівна , к.пед.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
29. | Іваницький О.І. Технологія контекстної професійної підготовки майбутнього вчителя фізики в умовах інформаційно-освітнього середовища. | Іваницький Олександр Іванович, д.п.н., професор. Запорізький національний університет, зав. кафедри. е-mail: aivanickij@yandex.ua |
30. | Исак Ш. Г. Управление уровнем достижения проффесиональных компетенций с помощью информационной технологии и коммуникации. | Исак Штефания Георгиевна, д.п.н., конференциар. Институт педагогических наук (ISE), (Республика Молдова, Кишинэу). е-mail: isacstefania@yahoo.com |
31. | Казанцева Л. І. Проблеми навчання дошкільників української мови з урахуванням специфічного полі культурного простору Південно-Східного регіону. | Казанцева Лариса Іванівна, к.пед.н., доц. Інститут соціально-педагогічної та корекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету, директор. |
32. | Калашникова С. О. Інноваційний освітній простір духовного розвитку старшого дошкільника. | Калашникова Світлана Олександрівна. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти старший викладач. E-mail: kalashnikova@i.ua |
33. | Канакіна Л. П. Пути и возможности формирования компетентностей учащихся на уроках математики. | Канакіна Лілія Петрівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст.викл |
34. | Карасьова К. В., Пастушенко Л. М. Здоров’язберігаючий простір дитячої гри. | Карасьова Катерина Володимирівна, к.психол.н. Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, провідний наук. співробітник е-mail: k_karasyova@ukr.net
Пастушенко Леся Миколаївна. Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, ст. наук. співробітник |
35. | Каркач В. М. Розвиток творчих та пізнавальних здібностей учнів засобами технології розвитку критичного мислення. | Каркач Василина Миколаївна. Україна, м. Запоріжжя, гімназія №45. е-mail: gym45@newmail.ru |
36. | Кваша О. В., Гашенко І. О. Система виховної роботи школи як основа формування цінностей освіти в адаптивній системі навчання. | Кваша Олександр Васильович. Степногірська ЗОШ №1, директор. (Україна, с.м.т. Степногірськ Запорізької області Гашенко Ірина Олександрівна, к.п.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
37. | Кічула М. Я . Моніторинг поняття «освіта» в польській педагогіці. | Кічула Марія Ярославівна, Тернопільський національний економічний університет, здобувач, е-mail: maria0604@ukr.net |
38. | Кліщ Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки лікарів у медичному університеті Відня. | Кліщ Галина Іванівна, Тернопільський національний економічний університет, викладач. е-mail: helen-2183@mail.ru. |
39. | Коваленко К. Г., Бойко М. А., Одарченко В. І. Індивідуальна траєкторія безперервної педагогічної освіти. | Коваленко Ксенія Григорівна, Харківська гуманітарно-педагогічна академія "> Бойко Марія Анатоліївна, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, е-mail: fessa@list.ru Одарченко Вероніка Ігорівна, к.п.н. Харківська гуманітарно-педагогічна академія, е-mail: fessa@list.ru |
40. | Ковальчук Л. О. Концептуальні засади суб’єктно-орієнтованого підходу та педагогічні умови його впровадження у вищій школі | Ковальчук Лариса Онисимівна, к.п.н., доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка, докторант. е-mail: lok73@ukr.net |
41. | Ковальчук Б. В. Розвиток творчої особистості студента у процесі вивчення математичних дисциплін | Ковальчук Богдан Васильович, к.ф.-м.н., професор Львівський національний університет імені Івана Франка. е-mail: lok73@ukr.net |
42. | Комір І.В. Створення розвивального виховного середовища на засадах ситуації успіху. | Комір Ірина Вікторівна. Україна, м. Запоріжжя, гімназія №45. е-mail: gym45@newmail.ru |
43. | Кондрацька Л. В., Покалуй Т. В. Вплив особистісних особливостей студентів на професійне становлення майбутніх вчителів початкових класів. | Кондрацька Лариса Вікторівна, канд. психол. наук. Харківська гуманітарно-педагогічна академія, ст. викладач. е-mail: lariskavk@mail.ru |
44. | Корж О.П., Дехтяренко С.Г Моніторинг якості освіти з природничих дисциплін: досвід і перспективи. | Корж Олександр Павлович, к.б.н., доцент. Запорізький національний університет
Дехтяренко Світлана Григорівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викл. |
45. | Корнещук В. В. Педагогічні дисципліни в системі підготовки магістрантів технічних спеціальностей. | Корнещук Вікторія Вікторівна, д.п.н., професор. Одеський національний політехнічний університет, завідувач кафедри соціальної роботи і кадрового менеджменту. е-mail: vtory@te.net.ua |
46. | Кот Н. А. Оздоровчі технології у фізичному вихованні дошкіль-ників: диференціація понять, основні методичні підходи. | Кот Надія Андріївна, к,пед.н., доцент. Інститут соціально-педагогічної та корекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету |
47. | Кравець О. Є. Теоретичні основи побудови технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. | Кравець Олена Євгенівна. Житомирський державний університет імені Івана Франка, викладач |
48. | Кураш Н. Ю. Застосування тестових технологій при навчанні математики. | Кураш Наталія Юріївна. Україна, м. Запоріжжя, гімназія №45. е-mail: gym45@newmail.ru |
49. | Ланько Н. О. Сучасна освіта: розвиток творчих потенціалів особистості. | Ланько Надія Олексіївна. Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д.Ушинського, методист |
50. | Лісіна Л. О., Єгорова Н. А. Теоретичні основи діагностики при розробці технології навчання. | Лісіна Лариса Олександрівна, к.п.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. е-mail: lisinala@yandex.ru
Єгорова Ніна Анатоліївна. Україна, м. Запоріжжя, гімназія №45, заст.. директора. е-mail: gym45@newmail.ru
|
51. | Люрина Т. И. Формирование речевой культуры личности в условиях высшего учебного заведения. | Люрина Танита Ивановна к. пед. Н., профессор. Киевский университет имени Бориса Гринченко. е-mail: tanita_ivanovna@mail.ru |
52. | Максимець М. В. Спрямованість на професійну діяльність як умова успішного професійного становлення вчителя іноземної мови. | Максимець Марта Василівна. Львівський національний університет імені Івана Франка, асистент. е-mail: maxymezm@ukr.net. |
53. | Максимович Т. П. Самостійна пізнавальна діяльність учнів як засіб формування самоосвітньої компетентності. | Максимович Тетяна Петрівна. Україна, м. Запоріжжя, гімназія №45. е-mail: gym45@newmail.ru |
54. | Міс Й., Керестень І. С. Інноваційне дидактичне середовище як чинник стимулювання пізнавальних інтересів у процесі вивчення природничих дисциплін у вищих школах Угорщини. | Міс Йосип, Інститут імені Кароля Естергазі, викладач. Угорщина м. Еґер, е-mail: mijo25@freemail.hu Керестень Іштван Степанович, к.п.н., доцент. Закарпатський угорський інститут ім.Ференца Ракоці II, зав кафедри. Україна, м.Ужгород, е-mail: keresten@ukr.net |
55. | Мусаєв К. Ф. Методичні основи розвитку творчих потенціалів особистості у позашкільній діяльності. | Мусаєв Кязім Фаікович, к.т.н. Республіканський ВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», зав. кафедри технологічної освіти, Україна, АРК Крим, м.Сімферополь. е-mail: musaev.k@mail.ru |
56. | Мухіна О. М. Формування життєвих компетентностей учнів на уроках засобами історії математики. | Мухіна Оксана Миколаївна. Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, методист |
57. | Мандрика О. І. Безперервна освіта педагогічного коллективу за системою індивідуальних траєкторій педагогів. | Мандрика Олександр Ілліч. Україна, м.Донецьк, Донецька профільна гімназія №122 , заступник директора. е-mail: mr.a.mandryka@mail.ru |
58. | Мазуренко Л. М. . Безперервна освіта: особливості навчання дорослих. Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. | Мазуренко Лариса Миколаївна. Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, методист. е-mail: lmazurenko31@mail.ru |
59. | Науменко Т. І. Психолого-педагогічні моделі розумового розвитку дітей раннього віку. | Науменко Тетяна Іванівна, к.пед.н. ст. наук.с. Міжнародний науково-навчальн. центру інформаційн.технологій та систем НАН України та МОНМС України |
60. | Нищета В. А. Риторична освіта шкільної молоді у світлі запровадження педагогічних інновацій. | Нищета Володимир Анатолійович, к.п.н., доцент. Бердянський державний педагогічний університет. е-mail: nvolodymyr@mail.ru |
61. | Оліяр О. Д., Розвиток творчих потенціалів особистості учня в сучасній початковій школі. | Оліяр Олена Дмитрівна. Україна, м.Добропілля Донецької області, НВК №4, вчитель-методист. е-mail: oliar59@mail.ru |
62. | Омеляненко А. В., Технологія навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми. | Омеляненко Алла Володимирівна, к.пед.н., доцент. Інститут соціально-педагогічної та корекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету |
63. | Онкович Г. В. Медіадидактика та її складові. | Онкович Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, Інститут вищої освіти НАПН України, завідувачка відділу теорії та методології гуманітарної освіти. е-mail: onkovich@gmail.com |
64. | Опачко М. В., Формування компетентності дидактичного менеджменту у студентів-майбутніх вчителів. | Опачко Магда Василівна, к.п.н., доцент. Ужгородський національний університет е-mail: magdaopachko@mail.ru |
65. | Оросова Рената Элементы экспериментальной педагогики в образовательном процесс академруководителя. | Оросова Рената, доктор философии, доцент. Университет имени Павла Йозефа Шафарика зав. кафедрой. (Словакия, г.Кошице). е-mail: renata.orosova@gmail.com |
66. | Павленко А. І. Узагальнена задачна технологія як важливий засіб розвитку предметної компетентності учнів. | Павленко Анатолій Іванович, д.п.н., професор, академік АНВО України, академік АПСН (м.Москва). (Україна, м. Запоріжжя). е-mail: anatolypavlenko@yandex.ru |
67. | Перетятько В. В. Формування професійної мотивації майбутніх вчителів хімії. | Перетятько Вікторія Віталіївна, к.п.н., доц. Запорізький національний університет. е-mail: viktoriyaperetyatko@mail.ru |
68. | Платохина Н. А. Формирование профессиональных компетенций будущих педагогов: проблемы и пути решения. | Платохина Наталья Алексеевна, д.п.н., доцент. Педагогический институт Южного Федерального университета (Россия, г.Ростов-на-Дону), е-mail: Natacha-Platohina@rambler.ru |
69. | Погольша Лилия Модернизация образования посредством совершенствования школьной программы | Погольша Лилия, д.н., доцент. Институт педагогических наук (ISE), директор. Республика Молдова, Кишинэу |
70. | Путій Т.М. Шкільний курс граматики у історичній перспективі | Путій Тетяна Миколаївна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач |
71. | Погребняк Ю. В. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес шкіл нового типу. | Погрібняк Ю. В. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач. |
72. | Погрібняк Н. В. Развитие художестенно-эстетической культуры детей дошкольного возраста средствами книжной графики. | Погрібняк Ніна Василівна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ст. викладач. |
73. | Попова Т. М. Формування культурно-історичного середовища у навчанні природничих дисциплін як важливої складової освітнього простору. | Попова Тетяна Миколаївна, д.п.н., професор. Керченський державний морський технологічний університет. (АРК Крим, м.Керч). е-mail: ptn1311@yandex.ru |
74. | Рашковський П. О. Інструментальні засоби створення цифрових дидактичних наочних матеріалів з хімії. | Рашковський Павло Олександрович. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, асистент |
75. | Самсонова О. О. Фасилітація у післядипломній освіті. | Самсонова Олена Олександровна. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, зав. бібліотеки |
76. | Сидоренко В. В. Форми розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури в контексті нової освітньої парадигми. | Сидоренко Вікторія Вікторівна, канд. філол.н., доцент. Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. е-mail: sidorenko34@gmail.com |
77. | Склярова І. О. Професійна компетентність вчителя математики як загальна умова педагогічної діяльності. | Склярова Ірина Олександрівна, к.п.н., доцент. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. e-mail: irichasklyarova@gmail.com |
78. | Сокуренко О. О. Формування світогляду особистості: сучасні підходи до проблеми. | Сокуренко Олена Олексіївна, к.п.н., доцент. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. e-mail: sokyrenko@ukr.net |
79. | Староста В. І., Штефуца В. О. Поняття «особистість» у навчальній педагогічній літературі. | Староста Володимир Іванович, д.п.н., професор. Ужгородський національний університет, зав. кафедри. e-mail: starostavl@mail.ru Штефуца Віталій Олесандрович, к. політ.н. Ужгородський національний університет e-mail: |
80. | Тимошенко Ю. Ю. Педагогічні умови ефективного впливу сучасного вчителя української мови та літератури на духовно-моральне виховання учнів. | Тимошенко Юлія Юріївна. Україна, м.Запоріжжя, Запорізька спеціалізована школа фізичної культури № 18. e-mail: lorochka04@mail.ru |
81. | Федчишин Н. О. Завдання педагогічної семінарії гербартіанця К.-Ф. Стоя. | Федчишин Надія Орестівна, к.п.н., доцент.
Тернопільський державний економічний університет. |
82. | Фунтикова О. А. Тайм-менеджмент педагога: содержание, инструменты планирования, методика | Фунтикова Ольга Александровна, д.пед.наук, проф. Классический приватный университет (Украина, г.Запорожье |
83. | Чередниченко Л.А. Проблема підготовки майбутнього вчителя до діяльності в полікультурному середовищі. | Чередниченко Любов Анатоліївна. Кримський інженерно-педагогічний університет, викладач. (АРК Крим, м.Сімферополь). e-mail: lubov_2907@mail.ru |
84. | Чемортан С. М. Аспекты формирования художественно-речевой деятельности дошкольников. | Чемортан Стела Михайловна, д. п. н., професор. Институт педагогических наук (ISE). Республика Молдова, г. Кишинэу. e-mail: stelpart@mail.ru |
85. | Шебень Владимир, Чатарийова Марийа, Фечо Андрей Использование информационнo - коммуникационных технологий в процессе обучения физики и астрономии в школах Словакии | Шебень Владимир, к.п.н., доцент. Прешевский университет, зав. кафедры. (Словакия, г. Прешев Чатарийова Марийа, Прешевский университет, ст. преподаватель. (Словакия, г. Прешев Фечо Андрей. Прешевский университет, аспірант. (Словакия, г. Прешев |
86. | Шипилова Е. В. Применение форм активного обучения в профессиональном становлении студентов-дефектологов | Шипилова Елена Викторовна. Волгоградский государственный социально-педагогический университет, ст. преподаватель. (Россия, г.Волгоград). e-mail: shipilka@mail.ru |
квітень 2012
Контактна інформація: zoippo@gmail.ru
69035 м.Запоріжжя, вул 40 років Радянської України, 57-А
тел. (0612) 346-711, 347-612
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ
www.nbuv.gov.ua
|