Електронний збірник наукових праць | ISSN 2223-4551 |
1 | АКИРИ И. К. | CОВРЕМЕННЫЙ УРОК В КОНТЕКСТЕ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНЦИЙ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | АНДРІЄНКО О.В. | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | АНИСИМОВА Л.С. | ОРГАНИЗАЦИОННО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ НА ОСНОВЕ СИСТЕМЫ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ЗАДАЧ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | АНІСІМОВА Г.О. , НІКУЛОЧКІНА О.В. | КОРЕКЦІЯ БАЗОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | АНТОНОВСЬКИЙ О.В. | АКСІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ІННОВАЦІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВИ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | АНТИПИН Е.Л., ДМИТРИЕВА В.Ф., САМОЙЛЕНКО П.И., САМСОНОВ Г.А. | ФИЗИЧЕСКИЙ ПАРАДОКС В КУРСЕ ФИЗИКИ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | БІЛЯНСЬКА О.М. | РОЛЬ І МІСЦЕ НАВЧАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ УЧНІВ У СУЧАСНІЙ ОСНОВНІЙ ШКОЛІ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | ИОН БОТГРОС, ЛЮДМИЛА. ФРАНЦУЗАН, ВИОРЕЛ БОКАНЧА | ПАРАДИГМА ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНЦИИ НАУЧНОГО ПОЗНАНИЯ В ДОУНИВЕРСИТЕТСКОЙ СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | БОЧАГОВА А.О. | ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | БРОВКО О.В | ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | БУСЛОВСКАЯ Л.К. | ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ СОВРЕМЕННОГО ПЕДАГОГА | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | ВОРОНІН Д.Є., ОКСА М.М. | СТАН ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ФІЗИЧНОГО Й ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | ВИКОЛ НЕЛУ | ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ЛИЧНОСТИ УЧИТЕЛЯ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | DZIURZYNSKI Krzysztof | POLITICAL ATTITUDES OF HIGH SCHOOL STUDENTS. CONCLUSIONS FROM THE STUDY AND DIRECTIONS FOR FURTHER RESEARCH
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | ДЖУНУСАЛІЄВА Г. Д. , КОВАЛЬСЬКА Н. А. | РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | ІВАНИЦЬКА Т.В. | | 17 | ІВАНИЦЬКИЙ О.І. | КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА 18 | КАНАКИНА Л.П.
| ПУТИ И ВОЗМОЖНОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАЩИХСЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1 | КОНДРАТОВА Л.Г
| УЧАСТЬ ШКОЛЯРІВ У СОЦІАЛЬНІЙ ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ – ШЛЯХ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ 20 | КОСТЕВА Ю.І.
| ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ ЦІННІСНОЇ СВІДОМОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ 21 | КРАВЧЕНКО Г.Ю.
| ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ 22 | КРОТОВ В.М.
| ДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ФИЗИКИ 23 | КУЛІНКА Ю.С.
| ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ МЕТОДИКОЮ ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ 24 | КУРИННАЯ А. Ф.
| ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ ШКОЛЬНИКОВ СРЕДСТВАМИ РЕЧЕТВОРЧЕСКОГО ОСМЫСЛЕНИЯ СЛОВА 25 |
ІГОР ЛЕЦЮК
| ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 26 | ЛИСЕНКО Т.М.
| МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 27 | ЛЮРИНА Т. И.
| ФОРМИРОВАНИЕ КУЛЬТУРНОРЕЧЕВОЙ ЛИЧНОСТИ В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ 28 | МОРОХОВ Г.О.
| ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОРГАНІЗАЦІЇ 29 | МОЛОДИЧЕНКО В.В.
| РЕАЛІЗАЦІЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСОБОВО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ПАРАДИГМИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ 30 | МУХІНА О.М.
| ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІСТОРІЄЮ МАТЕМАТИКИ 31 | НІКОЛАЄВСЬКА Р.М. | ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ТВОРЧИЙ ПРОЦЕС 32 | НОГАЙ В.П.
| ІНТЕГРАЦІЯ ОЧНОЇ ТА ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 33 | ПЕНЧУК І.Л.
| ІНФОРМАЦІЙНО-ЕМОЦІЙНИЙ ТА ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧИХ ПРОГРАМ НА РАДІО 34 | ПАВЛЕНКО Л,А,
| ОНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ПЕДАГОГІВ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ 35 | ПЕТРОВСКИ НИНА | ИНТЕГРАЦИЯ И АКТУАЛЬНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ В ОБУЧЕНИИ ИСТОРИИ 36 | ПІНЧУК Л.М.
| ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
37 | ПУТІЙ Т.М
| ШКІЛЬНИЙ КУРС ГРАМАТИКИ У ЛІНГВОДИДАКТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ Л.А. БУЛАХОВСЬКОГО 38 | РУДАКОВА Д.Т.
| РАЗВИТИЕ КОММУНИКАТИВНОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА КАК ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ УСЛОВИЕ СТАНОВЛЕНИЯ ЛИЧНОСТИ 39 | САВІЧ І.О.
| ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО ШКІЛЬНОГО КУРСУ «ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ»: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ 40 | СЕМЕРНЯ О.М.
| МЕТОДОЛОГІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ: АНАЛІТИКО ПІЗНАВАЛЬНИЙАСПЕКТ 41 | СЕРДЮК Т.В.
| КРИТЕРІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ 42 | СИГОВА В.И., КРОТ Г.В. | ПЕРСПЕКТИВЫ ОБРАЗОВАНИЯ: НАНОТЕХНОЛОГИИ И БИОЛОГИЯ 43 | ФЕДОСЕНКО Е.В. | ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОРЕАЛИЗАЦИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ВАЖНЕЙШЕЕ УСЛОВИЕ САМОРЕАЛИЗАЦИИ ДЕТЕЙ-СИРОТ 44 | ХАУСТОВА О.В.
| УПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ У ПРАКТИКУ РОЗВИТКУ ДУХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ 45 | ЧЕРНИШОВ Д.О.
| ВИВЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО СОЦІАЛІЗАЦІЇ В УМОВАХ РЕГІОНАЛЬНОГО ВИМІРУ 46 | ШАЦЬКА Н.М.
| СУЧАСНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ФАКТОР СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ 47 | ШАШКІНА Л.М.
| ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТІ 48 | ЭКОНОМОВА Э.К.
| ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ГОТОВНОСТИ ПЕВЦОВ К КОНЦЕРТНО-КАМЕРНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 49 | ЯСТРЕБОВА В.Я.
| МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ |
вересень 2012
Контактна інформація: zoippo@gmail.ru
69035 м.Запоріжжя, вул 40 років Радянської України, 57-А
тел. (0612) 346-711, 347-612
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Київ
www.nbuv.gov.ua
|