1. | Авдєєва И.Н., Плюрастическийдиалог какучен средство фасилитации осознанного ия. | Севастопольский городской гуманитарный университет (Украина, г. Севастополь). |
2. | Аксьонова О.П Виховання основ здорового способу життя як предмет дослідження | КЗ «Запорізький обласнийінститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, Лупінович А.С.,Запорізький національний університет (Україна,м. Запоріжжя) |
3. ., | Антипин Е.Л Патриотическое воспитание студентов. | Дмитриева В.Ф., Самойленко П.И., Московский государственный университет технологий и управления (Россия, г. Москва). |
4. . | Апостолова-Возниця О.О., Вихованняінтелектуально розвиненої особистості в єдиному освітньому просторі навчально-виховногокомплексу | Кушугумський НВКгімназія «Інтелект» Запорізького району Запорізької області (Україна,Запорізька область, смт Кушугум). |
5. | Арабаджиєв Д.Ю Концептуальнізасади моніторингу громадянської ідентичності учасників навчально-виховногопроцесу: регіональний аспект. | Запорізький національний технічний університет, Міжвузівський дослідний центр «Політика і освіта» КЗ «ЗОІППО» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
6. ., | Армаш Н.О Правовий зв’язок людини і держави, як умовадля публічної служби | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
7. , | Аршинов Ю.Е., Лешуков В.С. Политическая идентичность молодежи какфактор становления гражданской нации. | Научно-образовательный Центр Сотрудничества со странами СНГ и Балтии, МИЦ «Политика и образование» Саратовского государственного университета (Россия, г. Саратов). |
8. . | Бабарикіна Н.А., Децентралізація влади в унітарній державі. | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя) |
9. .,. | Барліт О.О Аксіологічні (ціннісні) аспекти громадянської освіти та вихованняпідростаючого покоління | КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
10 | Барліт О.О., МальованнийМ.М., Макаренко В.В., Особливості естетичного аргументу та етичної мотивації в формуванні ціннісноговідношення до природи. | . КЗ «Запорізький обласнийінститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
11. | Богомолова Н.М., Правові знання як чинник формуваннясвідомого громадянина України. | Міжвузівський дослідний центр «Політика і освіта» КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
12. | Вакулова Т.В., Гражданская и цивилизационная идентичность украинской молодежи в условиях формирования гражданского общества. | Севастопольский городской гуманитарный университет (Украина, г. Севастополь). |
13. , | Войновська М.К. Педагогічна майстерність вчителя у проектуванні особистісноорієнтованих технологій виховного процесу в загальноосвітньому закладі. | Гімназія «Світоч» (Україна, м. Вільнянськ). |
14. , | Гончаренко О.М. Роль «Безпеки життєдіяльності» у формуванні громадянської компетентності студентів. | Хортицький національний навчальний реабілітаційний центр (Україна, м. Запоріжжя). |
15. .,.. | Гончаренко П.В Проблеми та завдання естетичного виховання в Україні | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) |
16 . | Горшкова О.Г., Шкільнесамоврядування – основа демократичного виховання громадянина | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»ЗОР (Україна,м. Запоріжжя). |
17. | Гузенков С.Г., До питання про підготовку вчителів в освітній галузі"Суспільствознавство" в контексті ключових компетентностей ЄС. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
18. | Гура С.П., Вихованняособистості громадянина засобами духовно-моральних цінностей. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»ЗОР (Україна,м. Запоріжжя). |
19. . | Дем’янчук Ю.І., Освітньо-науковасистема як засіб заохочення економічного розвитку | Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (Україна, м. Львів). |
20. , | Доновський С.М. Формуваннягромадянської та соціальної активності учнівської молоді під час організації тапроведення колетивно-творчої справи. | ЗНВК № 109 (Україна, м. Запоріжжя). |
21. . | Дубініна Я.П., Актуальніпроблеми та шляхи підвищення соціальної ефективності управління освітньоюсистемою регіону | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
22. . | Ерохина Т.В., Влияниемедиа-терроризма на массовое сознание | Запорожский национальный технический университет (Украина, г. Запорожье). |
23. ., | Заруба С.П Молодіжна субкультура та педагогізація. | КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
24. | Зеленкевич Л. П. Некоторые вопросы влияния политической социализации на становление гражданской идентичности | ответственный редактор международного журнала «Влада.Людина.Закон.» (Украина, г.Запорожье). |
24. | Зотов В.М., Проблеми формуванняполітичної культури студентів. | Хортицький національний навчально-реабілітаційний центр (Україна,м. Запоріжжя). |
25. | Іванов І.Ю., Стан сформованостіікт-компетентності вчителів-словесників. | Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ). |
26. , | Карім ель Гуессаб Проблема системы образования в арабских странах. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
27. | Клемешин О.К. Проблеми і перспективирозвитку релігійного середовища вукраїні | Українськаасоціація релігійної свободи (Україна, м.Запоріжжя) |
27. , | Кириченко В.А. Портфоліо вчителя – як узагальнення і систематизація його педагогічних досягнень. | Державний навчальний заклад "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" (Україна, м. Запоріжжя). |
28. | Клічук А.В., Клічук О.Р., Специфіка морального статусу педагога усучасному навчальному процесі. | Інститут післядипломної педагогічної освіти м. Чернівці (Україна, м. Чернівці). |
29. | Кондрус О.В., Соціалізація особистості – необхідна умова виховання громадянина України. | Володимирівський ЗНВК гімназія «Успіх» Запорізького району Запорізькоїобласті (Україна, Запорізька область, с. Володимирівка). |
30. . | Корицька Г.Р. Технології тестування в освіті: практичнийаспект | , КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
31. | Куринная А.Ф., Дидактические основы словоцентрической деятельности на уроках русского языка в основной школе. | КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). |
32. | Лукашенко І.М., Роль батьківського та педагогічного колективу у формуванні культури та особистої свідомості дитини. | Хортицький естетичний центр (Україна, м. Запоріжжя). |
33. | Макаренко В.В., Воєнно-патріотичне виховання – важливіший фактор становлення громадянина. | . КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) |
34 | Манжура В.І., Історія науки як педагогічний ресурс формування креативного мислення. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
35. | Макушинська Г.П. Формування свободи особистості через взаємодію освіти, релігії таінститутів громадянського суспільства | Запорізька державна інженерна академія (Україна, м.Запоріжжя) |
35. | Меметов Р.Р., Механизм педагогического управления как основа развития школьного коллектива. | Миролюбовская общеобразовательная школа І-ІІ ступени Красногвардейского района АРК (Украина,г. Ялта). |
36. | Миколайко О.В.,. Робота опорногозакладу по формуванню громадянської компетентності у світлі спадщиниВ.О.Сухомлинського. | Уманська ЗОШ № 11 м.Умань(Україна, м.Умань) |
37. | Миронюк О.І., Взаємодія держави, освіти і сім’ї як умоваформування здорового способу життя учасників навчально-виховного процесу. | . КЗ«Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР(Україна, м. Запоріжжя). |
38. ., | Мороко В.В Студентськаспільнота, як ретранслятор історичної політики в державі. | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
39. | Мяло П.І., Формування практичних знань молоді в процесі громадської діяльності щодо функціонування політичної системи України. | Міжвузівський дослідний центр «Політика і освіта» КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
40. | Немченко С.Г., Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу до ефлекссивного управління. | Бердянський державний університет (Україна, Бердянськ). |
41. | Назаренко Л.М., Сутність та особливості сучасного освітнього простору, спрямованого на успішну соціалізацію учнівської молоді. | Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (Україна, м. Херсон). |
42. | Павленко А.І., Последипломное педагогическое образование: развитие личностных образовательных результатов. | КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). |
43. | Пашков В.В., Післядипломна педагогічна освіта як системний феномен культури. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
44. | Пашков В.В., Малеванный Н.М., Взаимодействие политики и образования в Украине как условие формирования гражданина. | КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье). |
45. | Пашков В.В., Мальований М.М., Арабаджиєв Д.Ю., Мяло П.І., Богомолова Н.М. Особливості політичноїсвідомості та проявів громадянської ідентичності учасників навчально-виховногопроцесу. | , КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
46. | Петриковская Т.П. , Инновационные технологии и педагогические подходы для всестороннего развития личности (из практики работы «Школы Эйдос»). | Частный комплекс непрерывного образования «Школа ЭйдоС» (Украина, г. Запорожье). |
47. . | Пєтков С.В., Випускаюча кафедра як основа якісноїюридичної освіти | Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
48. , | Поліщук Н.В. Філософія освітнього просторуі духовність особистості в епоху НТП на початку ХХІ століття. | Рівненський державний гуманітарний університет (Україна, м. Рівне). |
49. . | Попович В.М., Діяльність громадських організацій всоціальній сфері | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
50. | Пришко О.В., Щупак І.Я., Суспільні інститути як майданчик дляосвітньої та виховної діяльності. | Український інститут вивчення Голокосту «Ткума», Музей «Пам'ять єврейського народу та Голокост в Україні» (Україна, м. Дніпропетровськ). |
51. .. | Путий Т.Н Электронный контент в практике учителя–словесника | КУ «Запорожский областной институт последипломного педагогического образования» ЗОС (Украина, г. Запорожье,). |
52. | Сепетий Д.П., Теорія пізнання К.Поппера та її застосування до освітнього процесу. | Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
53. ,. | Сосницький О.В., В.Г. Хоменко, Д.В. Кравченко, М.О. Сосницька, Н.Л. Сосницька, Н.В.Кравченко Геніалізація національного виховання і освіти за допомогоюуніверсалізації | Бердянський державнийпедагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). |
54. | Сусь Б.А., Ковальчук О.С., Виховання громадянина і патріота в умовах глобалізації і відкритого інформаційного простору. | Київський політехнічний інститут (Україна, м. Київ). |
55. | Сыстеров В.Н., Формирование системыценностей молодежи школьными средствами массовой информации. | руководитель Запорожской областной молодежной организации «Акцент»,директор издательства (Украина, г. Запорожье). |
56. . | Терно С.О., Розвитоккритичного мислення школярів як засіб виховання духовних цінностей на уроках історії. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) |
57. | Уліцька Г.С. Розвиток поведінкової складовоїпозитивного мислення на уроках української літератури | Луцький педагогічний коледж ОР (Україна, м.Луцьк) |
58. | Усенко О.І. Особливості діяльності сучасних громадсько-політичних рухів та соціальнихмедіа в інформаційну добу. | Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя,). |
59. | Худенкова І.Г., Проектнадіяльність підлітків у позашкільному закладі. | Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міськоїради (Україна, м. Енергодар). |
60. | Шаповалова Т.Г., Формування здоров’язбережувальноїкомпетентності особистості гуртківця у позашкільному освітньому просторі. | Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). |
61. | Шацька Н.М., До теоретичного питання розвитку україномовної культури вчителя вітчизняної школи. | КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
62. ., | Шелегеда В.І Система контролю та стимулювання навчально-виховного процесу у гурткахКЗ «ЗОЦТКУМ» ЗОР, розміщених у сільської місцевості. | КЗ «ЗОЦТКУМ» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). |
63. ., | Шульга Л.М Модель сучасного вчителя в умовах інноваційного середовища ЗНВК«Основа». | ЗНВК «Основа» (Україна, м. Запоріжжя). |
64. | Щербина А.П. Наукові підходи до розв’язання суперечностеймодернізаційних процесів у вищій освіті (на прикладі Республіки Білорусь). | , Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (Україна, м. Ніжин). |
65. | Каракатсаніс Т.В., Програма "Take One…" як засіб розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії. | КВНЗ "Запорізький педагогічний коледж" ЗОР, Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
66., | Утюж І.Г. Основні парадигми і моделі освітньої діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти. | Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). |
Гуділіна С.І., Хіврич В.В., Росія, Єдиний інформаційний освітній простір області як стимулятор розвитку комунікативної культури школярів
| Федеральна державна наукова установа «Інститут змісту і методів навчання» Російської академії освіти, Украина, г. Запорожье, Департамент освіти і науки, молоді та спорту Запорізької обласної державної адміністрації |
Чернікова Л.А., Організаційно-педагогічні умови розвитку ІТ-компетентності учителів в післядипломній освіті на прикладі моделі навчання вчителів Запорізької області | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Савін В.В., О взаимосвязи процессов формирования открытого информационного пространства и реформы системы образования в Украине | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Акімов С.К., Вплив Інтернет-адикції на інформаційні процеси системної організації особистості" | Україна, м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет |
Бєсова О.Г., Педагогічні умови розвитку інформаційної компетентності старшокласників" | м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. |
Васильченко С.В., Яким бути курсу інформатики в 5-9 класах з 2016 року?
| старший викладач кафедри ІІТО ЗОІППО
|
Волковська М.А., Використання інформаційно-комунікативних технологій при навчанні російській мові як нерідній в національних школах Молдови | Коваленко С.С., Молдова, Кишинів, Інститут Педагогічних Наук та Яловенський район, с.Суручени, ліцей ім.Іона Суручану |
Воронкін О.С Масштабні проекти з реалізації глобальної відкритої освітньої парадигми | ., викладач Кафедри музичного мистецтва естради Луганської державної академії культури і мистецтв |
Глазова В.В. Використання методу проектів у підготовці майбутніх учителів інформатики | Україна, Слов’янськ, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» |
Завадський І.О. Проектування баз даних: міфи та методичні принципи, | Україна, Київ, Київський національний університет ім. Т. Шевченка
|
Застело А.О Психологічна безпека в просторі дистанційної освіти | Класичний приватний університет |
Ібрагімова А.С. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Диференціальна геометрія" | м. Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б.Хмельницького, науковий керівник – старший викладач, Титаренко Н.Є |
Іванов І.Ю., Стан сформованості ІКТ-компетентності вчителів-словесників | Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Ізбаш С.С., Мережеві педагогічні співтовариства: особливості функціонування" | Україна, м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького |
Каплун С.В., Проблеми формування ІКТ-компетентності учителів природничо-математичних дисциплін | Харків, Харківська академія неперервної освіти. |
Кобзарєва Т.Е., Ергономічність колективного інформаційного простору навчального закладу як фактор ефективності внурішкільного контролю та спосіб зворотного зв'язку в управлінській діяльності | вчитель інформатики |
Коваленко О.С., Використання інтерактивних технологій при навчанні комп'ютерних технологій управління проектами майбутніх інженерів-педагогів | Україна, м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет |
Коржова М.М., Особливості використання методу навчання проектування баз на основі ітераційних зв’язків в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів | Україна, м. Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, аспірант кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні |
Корчевський Д.О., " Розвиток особистості фахівця компютерного профілю в умовах компетентнісного підходу | м.Одеса, Комп’ютерна академія "ШАГ |
Кудінов М.В., Графічне моделювання паралельних алгоритмів | Україна, м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет |
Кудінов М.В., Сумісне застосування середовищ дистанційного навчання та хмарних сервісів | Україна, Бердянський державний педагогічний університет |
Матійко Т.В., Науковий керівник -старший викладач Титаренко Н.Є. Вивчення теми «Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне. Алгоритм Евкліда» з використанням графічного редактору Power Poin" | Україна, м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет ім.Б.Хмельницького
|
Муртазієв Е.Г., Деякі характеристики формування інформаційної компетентності старшокласників у процесі навчання математики" | Україна, м.Мелітополь, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького |
Олефіренко Н.В., Технологія проектування авторських електронних ресурсів для навчання молодших школярів | м. Харків, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди |
Павленко М.П., Павленко Л.В., Сучасний стан навчання мережевих технологій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп'ютерного профілю" | Україна, Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет |
Рубекина А.О., Использование элементов дистанционного обучения в школьном курсе информатики
| учитель информатики ЗГ № 11.
|
Смоліна І. С Формування професійних умінь у майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп'ютерні технології в управлінні виробництвом з використанням системи 1С: Підприємництво | ., м.Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет, Ст.викладач кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні, кандидат педагогічних наук |
Сокол І.М., Віртуальні педагогічні спільноти як платформа для саморозвитку педагогічних працівників" | ст.викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті |
Ткаченко Т.В., Проектний та дистанційний підхід у викладанні інформатики на основі профільного навчання | Запорізький технічний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області |
Тюріна Т.В., Организация самостоятельной работы учащихся общеобразовательных школ при изучении курса «Веб-дизайн» | Мелітопольська загальноосвітня школа № 7 |
Тюріна Т.В., Причини появи об'єктно-орієнтованої технології програмування
| Мелітопольська загальноосвітня школа № 7
|
Хатько А.В., Інформатична компетентність інженера-педагога комп’ютерного профілю | Україна, м.Бердянськ, старший викладач кафедри інформатики та програмної інженерії Бердянського державного педагогічного університету, кандидат пед.наук |
Цимбалюк Н.В., Сутність і значення геоінформаційної освіти старшокласників" | Україна, м.Харків, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди |
Циммерман Г.А., Циммерман О.В., Методичні питання професійної підготовки педагога до організації науково-дослідницької роботи учнів за напрямом "інформатика та інформаційні технології» | Україна, м.Запоріжжя, Запорізький національний університет, Економіко-правничий коледж Запорізького національного університету |
Ченцов О.М Ковальов Д.І Розробка дистанційного курсу для викладання спецкурсу "Microsoft Excel" в профільному навчанні | вчитель інформатики вищої категорії, вчитель-методист, науковий керівник МАН
2. учень 11 кл №8 м.Мелітополь
|
Шаляпіна Т.А., Управління інформатизації освіти: куди йти ..." | Державна бюджетна освітній заклад додаткової професійної освіти (підвищення кваліфікації) фахівців «Санкт-Петербурзька академія постдипломної педагогічної освіти», м.Санкт-Петербург, Російська Федерація |
Яцишин А.В., Інформатизація начального процесу на основі технологій відкритої освіти | Україна, м.Київ, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |